اخبار بازی

مکانیزم حذف شده‌ی «جمع‌آوری رویای دشمنان» در بازی Elden Ring کشف شد

یک ویدیوی جدید منتشر از یک ماموریت جانبی حذف شده در بازی Elden Ring نشان می‌دهد که بازیکنان قادر به جمع‌آوری رویای دشمنان هستند.

لنس مک‌دانلد (Lance McDonald)، یوتیوبر شناخته شده، به‌تازگی ویدیویی از گیم‌پلی بازی Elden Ring را منتشر کرده است که در آن یک مکانیزم حذف شده به نام Dream Mist معرفی می‌شود. این مکانیزم به بازیکنان اجازه می‌دهد تا رویاهای دشمنان خفته را جمع‌آوری کرده و از آن‌ها به عنوان بخشی از ماموریت استفاده کنند. هنوز مشخص نیست که چرا این مکانیزم از بازی حذف شده است.

مک‌دانلد در این ویدیو اشاره می‌کند که چندین جانور که در نسخه Network Test بازی Elden Ring حضور داشتند که از جمله‌ی آن می‌توان به یک گرگ خفته اشاره کرد که به طور کامل در نسخه‌ی نهایی بازی حذف شده‌اند.

در حالی که حیوانات خفته در بازی Elden Ring حضور دارند، اما آن‌ها تحت یک مجموعه مکانیزم متفاوت عمل می‌کنند. آن‌ها می‌توانند در صورت بلند شدن صدای زیاد به بازیکنان هشدار داده یا به آن‌ها حمله کنند. جانوران خفته‌ای که لنس مک دانلد در نسخه‌ی آزمایشی Closed Network Test کشف کرده است، نمی‌توانند بیدار شوند.

با پیشروی بازیکنان در این ماموریت از Elden Ring، تعداد Dream Mist مورد نیاز برای دم کردن معجون افزایش می‌یابد و بازی دیالوگ‌های گسترده‌ای برای این کار دارد.

لنس مک‌دونالد همچنین اولین کسی بود که یک کولوسئوم مخفی را در بازی Elden Ring کشف کرد که بسیاری اشاره کرده‌اند که ممکن است به یک بسته‌ی الحاقی در آینده مربوط باشد.

بازی Elden Ring، جدیدترین ساخته‌ی استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware)، در حال حاضر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ایکس‌باکس وان در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *