اخبار بازی

بازی Lords of the Fallen 2 در سال 2023 عرضه خواهد شد

بر اساس جزئیات جدید به دست آمده، ظاهراً بازی نقش‌آفرینی Lords of the Fallen 2 قرار است در سال 2023 عرضه شود و بازاریابی جهانی آن نیز در سه ماهه سوم 2022 آغاز خواهد شد.

بازی Lords of the Fallen 2 از زمان معرفی اولیه‌ی خود در دسامبر 2014، روند پرفراز و نشیبی را در توسعه‌ی خود پشت سر گذاشته است. در سال 2017 اعلام شد که این بازی توسط Defiant Studios در دست توسعه قرار دارد، اما شرکت CI Games، ناشر بازی، در سال 2019 از قطع همکاری با استودیوی مذکور خبر داد. پس از آن اعلام شد که استودیوی Hexworks روی توسعه‌ی این بازی کار خواهد کرد.

با توجه به گزارش اخیر مدیریت تلفیقی CI Games، به نظر می‌رسد که Lords of the Fallen 2 در سال آینده‌ی میلادی منتشر می‌شود. ظاهراً این یک بازی با قیمت کامل پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود بازاریابی این بازی در سه ماهه سوم 2022 آغاز شود. گفته می‌شود استودیوی Hexworks با داشتن بیش از 60 اعضای تیم توسعه‌ی داخلی، با دیگر توسعه‌دهندگان ثرد پارتی در رشته‌های مختلف همکاری کرده است.

همچنین CI Games اشاره کرده است که Unreal Engine 5 موتور اصلی این شرکت برای تمام IP‌های مهم و کلیدی در حال توسعه است. این که آیا این موضوع برای Lords of the Fallen 2 نیز صدق می‌کند یا خیر، هنوز به طور دقیق مشخص نیست. طبق گزارش‌های ارائه شده، این بازی از یک سیستم مبارزه‌ای «کاملاً اصلاح‌شده» بهره می‌برد که بسیار چالش‌برانگیزتر است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *