اخبار بازی

نویسنده‌ی Tomb Raider معتقد به کم‌رنگ شدن نقش پدر لارا در بازی بعدی این مجموعه است

نویسنده‌ی داستان ریبوت Tomb Raider معتقد که زمان کم‌رنگ شدن نقش پدر لارا و مستقل شدن او به عنوان یک شخصیت با اعتماد به نفس و ماهر فرا رسیده است.

ریانا پرچت (Rhianna Pratchett) به عنوان یکی از نویسندگان اصلی نسخه‌ی ریبوت بازی Tomb Raider در سال 2013 و دنباله‌ی آن با نام Rise of the Tomb Raider، امیدوار است که لارا کرافت (Lara Croft) در بازی جدید مجموعه‌ی Tomb Raider کم‌تر به مشکلات مربوط به پدرش بپردازد. در حالی که ریانا پرچت هیچ نقشی در نگارش داستان این بازی جدید این مجموعه و حتی بازی Shadow of the Tomb Raider نداشته است، اما وی معتقد است که بالاخره باید لارا کرافت را از زیر سایه‌ی پدرش خارج کرده و او را در اوج ببینیم.

پس از وقایع چند بازی اخیر مجموعه‌ی Tomb Raider، نویسنده‌ی نسخه‌ی ریبوت این بازی علاقه دارد تا شخصیت لارا کرفت را نزدیک به نسخه‌ی کلاسیک خود ببیند. وی گفت:

من دوست دارم او را با اعتماد به نفس کامل ببینم و واقعاً از این ذات ماهرانه و بدجنس وی لذت می‌برم. از زمانی که داستان ریبوت این مجموعه را نوشتیم، او در مسیر تکامل بود و به نوعی نسخه‌ی آزمایشی یک غارتگر مقبره قلمداد می‌شد. این شخصیت لارا با صفاتی که Tomb Raider برای او در نظر گرفته است، مطابقت ندارند و باید در آینده سرسختی، شجاعت و تدبیر به او اضافه شوند.

ریانا پِرَچت چنین تصور می‌کند که شخصیت لارا کرافت در این مرحله از زندگی‌اش به تجربه و بلوغ کامل رسیده است و باید اعتماد به نفس خود را بیابد محکم‌تر و قاطعانه‌تر با وقایع پیرامونش تعامل کند.

بازی بعدی مجموعه‌ی Tomb Raider که به عنوان ریشه‌دارترین مجموعه‌ی اکشن ادونچر شناخته می‌شود و حتی عناوینی از جمله Uncharted نیز با الهام از آن ساخته شده است، در جریان رویداد State of Unreal شرکت اپیک گیمز (Epic Games) معرفی شد و استودیوی کریستال داینمیکز (Crystal Dynamics) اعلام کرد که برای توسعه‌ی آن از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *