اخبار بازی

بازی Guardians of the Galaxy شروع خوبی نداشت، اما به مرور مخاطبان بیشتری جذب آن شدند

توسعه‌دهندگان بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy اذعان داشتند که این بازی شروع خوبی نداشت، اما اکنون در حال جذب مخاطبان بیشتری است.

بازی اکشن ماجراجویی تک نفره‌ی ساخته شده توسط استودیوی ایداس مونترال (Eidos Montreal) یعنی Marvel’s Guardians of the Galaxy در ماه اکتبر سال گذشته‌ی میلادی در دسترس کاربران تمامی پلتفرم‌ها قرار گرفت. به گفته‌ی یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)، رئیس شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix)، این بازی علی‌رغم دریافت نقدهای بسیار مثبت، انتظارات ناشرش را در زمینه‌ی فروش برآورده نکرد.

با این حال، او در ماه فوریه‌ی سال جاری میلادی گفت که چینش تدابیر و برنامه‌های جدید در اواخر سال 2021 باعث شد تا آمار فروش این بازی با رشد روبرو شود و پس از پیوستن Marvel’s Guardians of the Galaxy به سرویس ایکس باکس گیم پس نیز شاهد جذب شدن مخاطبان بیشتری به این بازی بودیم.

مری دمارل (Mary DeMarle) به عنوان نویسنده‌ی ارشد داستان بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy خطاب به Eurogamer گفت:

ساختن بازی برای من همه چیز است. چیزی که من در حال حاضر دوست دارم این است که مردم، به خصوص پس از افزوده شدن Marvel’s Guardians of the Galaxy به سرویس گیم پس به سراغ تجربه‌ی آن رفتند و تجربیات خود را با سایرین به اشتراک گذاشتند.

ما بازی هایی می‌سازیم که بتوانند مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند و زمانی که این عناوین بتوانند مخاطبان بیشتری پیدا کنند، می‌توانیم ادعا کنیم که به موفقیت رسیده‌ایم.

ژان فرانسوا دوگا (Jean-Francois Dugas) به عنوان کارگردان خلاق بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy نیز در این مصاحبه گفت:

همانند هر تجارت دیگر، ما نیز دوست داریم تریلیون‌ها نسخه از بازی خود را بفروشیم، اما همیشه این موضوع به همین آسانی‌ها تحقق نمی‌یابد.

اما آیا Marvel’s Guardians of the Galaxy یک بازی عالی است؟ آیا در بین بازی‌های امسال و سال گذشته تجربه‌ای جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد؟ آیا ارزش صرف کردن وقتتان را خواهد داشت؟ من صادقانه بگویم که فکر کنم جواب تمامی سوالاتم بله است.

من پشیمان نیستم. ما هر کاری که می‌توانستیم انجام دادیم اما این واقعیت بی‌رحم بازار است و فراموش نکنیم که Marvel’s Guardians of the Galaxy یک آی‌پی جدید تلقی می‌شود. حتی اگر ادعا کنید که هر محصولی با نام Guardians of the Galaxy شناخته شده است، اما باز هم با یک آی‌پی جدید در بازار بازی‌های ویدیویی روبرو هستیم. ممکن است بسیاری از مردم حتی ندانند که این بازی هنوز منتشر شده است یا خیر و یا مطمئن نیستند که دقیقاً با چه محصولی روبرو هستند.

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy هم اکنون در دسترس دارندگان پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، نینتندو سوییچ (از طریق کلاود) و سرویس گوگل استیدیا قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *