اخبار بازی

خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، لغو شد

بر اساس پست جدید منتشر شده در وبسایت ایکس باکس، به دنبال دخالت‌های قاطعانۀ FTC، خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد لغو شده است.

با توجه به بیانیۀ منتشر شده از سوی FTC، چندین تصاحب بزرگ در خلال این خرید گسترده، می‌توانستند پیچیدگی‌‌های عجیب و غریبی را حول آی‌پی‌های محبوب به وجود بیاورند و به همین خاطر، با رای اکثریتی اعضای کنگره، خرید اکتیویژن بلیزارد نهایی نشد.

بر اساس یک پرونده مفصل 48 صفحه‌ای که روز دوشنبه توسط اکتیویژن بلیزارد منتشر شد، شرکت‌های اکتیویژن و مایکروسافت، هر یک درخواستی برای اطلاعات بیشتر از FTC دریافت کردند. با آشکار شدن برخی مشکلات این قرارداد و سوءاستفاده‌های مالی انجام شده از سوی 8 عضو کنگره، زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم لغو قرارداد صورت گرفت.

سهام شرکت اکتیویژن بلیزارد پس از لغو قرارداد بیش از پیش کاهش پیدا کرد؛ اگرچه رئسای این کمپانی هشدار سقوط را به سهامداران کلیدی داده بودند. برای نهایی شدن قرارداد، تایید سهامداران عمده لازم اعلام شد و ممانعت برخی باعث شده بود تا رئسای اکتیویژن سقوط سهام به دنبال نهایی نشدن قرارداد را به آن‌ها یادآوری کند.

ایکس باکس در بیانیه‌ای، این خبر را تایید کرد و وعدۀ شفاف‌سازی بیشتر را داد. اگرچه ایکس باکس و همچنین واران گیم امیدوار هستند که از این دروغ‌ سیزده لذت برده باشید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *