اخبار بازی

صبر بازیکنان به سر رسیده است –

یکی از اعضای تیم توسعه Halo Infinite اذعان کرده است که بازیکنان به‌خاطر عدم فعالیت استودیو در ارائه محتوای جدید، از صبر و حوصله خود خارج شده‌ند.

آقای ‘ske7ch’ Jarrard، مدیر انجمن، به یکی از کاربران Reddit که گفته بود تاخیر در رفع مشکلات قدیمی بازی در ارائه محتوای جدید وقفه ایجاد می‌کند، پاسخ داد:

راستش را بخواهید، چالش‌ها و محدودیت‌های زیادی وجود دارد. مطمئنا از اینکه نمی‌توانیم انتظارات بازیکنان و جامعه را برآورده کنیم، خوشحال نیستیم. در وضعیت دشواری هستیم که وقت تیم را می‌گیرد. در حال حاضر تمرکز روی فصل 2 است و در هفته‌های آتی چیزهای بیشتری برای اشتراک‌گذاری در مورد آن خواهیم داشت. در همین حال، بسیاری از هزینه‌ها، برنامه‌ریزی‌ها، استخدام‌ها و غیره همه در حال وقوع هستند که آن‌طور که باید به آپدیت‌های منظم و دقیق ما کمک نمی‌کنند.

او ادامه داد:

ما درک می‌کنیم که جامعه ما از صبر و حوصله خارج شده است و صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم به طور قابل درکی از کلمات و قول‌های ما خسته شده‌اند. ما فقط به مدتی زمان نیاز داریم تا تیم جزئیات را مرتب کند و مطمئنا تا آنجا که بتوانیم آن‌ها را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

واکنش‌ها به پاسخ جرارد عمدتا منفی بود. برخی پاسخ دادند که درخواست برای دادن زمان بیشتر به تیم، نوعی پیام غیرتعهدی است که آن‌ها با آن مشکل دارند. تعدادی از اعتراضات کاربران بدین شکل است:

– داداش، قصد توهین ندارم، اما چگونه استودیوی شما متشکل از صدها توسعه‌دهنده نمی‌تواند نقشه‌ها، حالت‌ها و کاستوم‌های جدیدی ارائه کند؟

– متاسفم، اما چه خبر است؟ پس از گذشت پنج ماه از انتشار بازی، چگونه کارها هنوز در مرحله استخدام و برنامه‌ریزی هستند؟ آیا من این را اشتباه می‌خوانم؟

– معمولا طرح‌ها و پروژه‌ها برای چیزهایی برنامه‌ریزی می‌شوند که ماه‌ها و سال‌های آینده قابل آماده‌سازی هستند. هیچ راهی وجود ندارد که چیزهایی که هنوز در حال برنامه‌ریزی هستند، به زودی تحویل داده شوند. چطور این اتفاق افتاد؟

بازی چند نفره Halo Infinite دسامبر گذشته بدون حالت Forge منتشر شد، یک حالت بازی محبوب که به بازیکنان امکان می‌دهد نقشه‌ها و انواع حالت‌های قابل بازی خود را بسازند. انتظار می‌رفت که این حالت در فصل اول به بازی اضافه شود، اما گویا چنین اتفاقی نخواهد افتاد. در یک پست وبلاگ در ماه گذشته، 343 تایید کرد که بخش داستانی Co-op به تعویق خواهد افتاد و به موقع برای در دسترس قرار گرفتن طی فصل دوم آماده نمی‌شود. در همین حال، 343 گفت که Forge در حال حاضر توسط گروه کوچکی از سازندگان انجمن در حال آزمایش است و هنوز برای فصل 3 Infinite برنامه‌ریزی شده است.

اما با توجه به اینکه فصل 1 تمدید شد و ورود به فصل 2 بیش از شش ماه به طول انجامید، این بدان معناست که از نظر تئوری، Forge تا آخر سال در دسترس قرار نمی‌گیرد. اندرو ویتس (Andrew Witts)، رئیس بخش چند نفره بازی، ماه گذشته 343 Industries را ترک کرد. این توسعه دهنده در توییتی گفت:

امروز آخرین روز من در 343 Industries بود. رهبری تیم مولتی‌پلیر در این سال‌ها باعث افتخار بود. از همه طرفداران Halo برای بازخوردشان در طول سال‌ها سپاسگزارم. ما این بازی را برای شما ساختیم.

بازی Halo Infinite یک بازی شوتر اول شخص است که به صورت انحصاری برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم ایکس باکس و پلتفرم رایانه‌ شخصی در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *