اخبار بازی

تماشا کنید: گیم‌پلی نسخه PC بازی GhostWire: Tokyo با Ray Tracing

وب‌سایت IGN اخیراً ویدیوی جدیدی از نسخه‌ی PC بازی GhostWire: Tokyo را به اشتراک گذاشته است که کیفیت این عنوان را در زمان فعال بودن Ray Tracing نمایش می‌دهد.

کمتر از یک هفته‌ی دیگر تا انتشار بازی GhostWire: Tokyo باقی مانده و تا به حال اطلاعات گسترده‌ای از این اثر منتشر شده است. مدتی پیش اعلام شد که این بازی روی PC از قابلیت DLSS و FSR پشتیبانی می‌کند. در همین راستا، به‌تازگی ویدیوی جدیدی از نسخه‌ی PC بازی مذکور با محوریت نمایش قابلیت Ray Tracing منتشر شده است.

در این ویدیوی جدید 10 دقیقه‌ای، بازی GhostWire: Tokyo روی PC و با استفاده از کارت RTX 2080Ti اجرا می‌شود. همه‌ی تنظیمات گرافیکی در بازی روی کیفیت سینمایی (Cinematic Quality) تنظیم شده‌اند. در عین حال، تمام تنظیمات بخش Ray Tracing نیز فعال هستند و این ویدیو با رزولوشن 1440 * 2560 ضبط می‌شود.

بازی GhostWire: Tokyo، ساخته‌ی جدید استودیوی تانگو گیم‌ورکس (Tango GameWorks)، در تاریخ 5 فروردین ماه سال 1401 (25 مارس 2022) برای پلی‌استیشن 5 و PC منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید ویدیوی جدید منتشر شده از بازی مذکور را مشاهده و یا دانلود کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *