اخبار بازی

ظاهراً نسخه PC بازی Stranger of Paradise از مشکلات مختلفی رنج می‌برد

تعدادی از بازیکنان گزارش‌هایی را در خصوص وجود مشکلات مختلف در نسخه PC بازی تازه منتشر شده‌ی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origins ارائه داده‌اند.

نسخه‌ی PC بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origins که در حال حاضر در انحصار فروشگاه اپیک گیمز است، مشکلاتی را برای برخی از بازیکنان ایجاد کرده است و تعدادی از آن‌ها گزارش داده‌اند که سرعت بازی در حین مبارزات کاهش می‌یابد.

یکی از بازیکنان که ادعا می‌کند بازی Stranger of Paradise را با کارت گرافیک RTX 3080 و پردازنده i5-12600K اجرا می‌کند، با انتشار پستی در سابردیت این بازی، از پورت ضعیف آن شکایت کرد. این کاربر اشاره کرد که در زمان تجربه‌ی بازی، با افت فریم زیاد، تصاویر تار و کاهش سرعت گیم‌پلی مواجه شده است.

یک کاربر دیگر که از کارت گرافیک RTX 2080Ti، پردازنده‌ی AMD Ryzen 7 3800X و رم 48 گیگابایتی برخوردار است، می‌گوید که استفاده از VRAM در نسخه PC بازی Stranger of Paradise بسیار بالا و غیرمعمول است. طبق ادعای وی، با کاهش تنظیمات گرافیکی نیز این بازی از 9 گیگابایت VRAM استفاده می‌کند.

در حالی که بسیاری از کاربران دیگر در سابردیت بازی Stranger of Paradise و همچنین توییتر مشکلات مشابهی را مطرح می‌کنند، اما با این حال به نظر می‌رسد برخی از بازیکنان مشکل خاصی در تجربه‌ی این بازی نداشتند.

این اولین باری نیست که نسخه PC یکی از عناوین شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) به دلیل مشکلات عملکرد مورد انتقاد قرار می‌گیرد. پیش از این برخی از کاربران، گزارش‌هایی را در خصوص مشکلات مختلف در نسخه‌ی PC بازی Final Fantasy 7 Remake ارائه دادند.

بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origins در تاریخ 18 مارس 2022 (27 اسفند 1400) برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان و PC منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *