اخبار بازی

Legacy of Thieves بیست و چهارم تیرماه عرضه می‌شود

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط وبسایت SteamDB، بیست و چهارم تیر ماه ۱۴۰۱ (پانزدهم جولای ۲۰۲۲) تاریخ انتشار نسخه PC بازی Uncharted: Legacy of Thieves است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

تقریبا از دو سال پیش و اولین بار با بازی Horizon Zero Dawn بود که سونی به صروت رسمی روند عرضه بازی‌های فرست پارتی خود روی پلتفرم PC را آغاز کرد و از زمان تا کنون به لطف بازی‌هایی مانند Days Gone و God of War سود بسیار خوبی را از بازار مخاطبان PC کسب کرده و عناوین استودیوهای سونی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه بوده‌اند. سال گذشته و در جریان رویداد State of Play سونی از کالکشن Legacy of Thieves که شامل نسخه چهارم و نسخه فرعی Lost Legacy از مجموعه آنچارتد بود، رونمایی کرد. این کالکشن دو بازی Uncharted 4 و Lost Legacy را با گرافیک بهتر و ارتقا یافته به کنسول PS5 آوردند.

البته در زمان رونمایی از بازی، نسخه PC بازی Uncharted: Legacy of Thieves نیز رونمایی شد اما، از آن زمان تا کنون ناشر از اعلام تاریخ دقیق انتشار خودداری می‌کند. وبسایت مستقل SteamDB که به بررسی آخرین تغییرات دیتا بیس استیم می‌پردازد و آن را با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد، اخیرا مدعی شده ولو روز بیست و چهارم تیر ماه ۱۴۰۱ (پانزدهم جولای ۲۰۲۲) را به عنوان تاریخ انتشار Legacy of Thieves تنظیم کرده‌است، هرچند که در صفحه فروش بازی همچنان عبارت “بزودی” دیده می‌شود.

همانطور که بالاتر نیز اشاره شده اطلاعات وبسایت SteamDB جنبه رسمی ندارند و باید آن‌ها را صرفا در حد شایعه دانست.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *