اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Sniper Elite 5 مشخص شد – واران گیم

استودیو Rebellion اعلام کرد پنجم خرداد ۱۴۰۱ (۲۶ام می ۲۰۲۲) تاریخ انتشار بازی Sniper Elite 5 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و PC خواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

از سال‌ها پیش و در نسا پنجم کنسول‌های بازی، همواره طیف نسبتا قابل توجهی از مخاطبان به شوترهای اسنایپ محور و تاکتیکی علاقه خاصی نشان می‌دادند که این مسئله نشان از پتانسیل بالای بازار این سبک دارد. استودیو Rebellion با مجموعه Sniper Elite یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های شوتر تاکتیکی و اسنایپ محور را طی سال‌های اخیر با چهار نسخه روانه بازار کرده‌است و قرار است اواسط سال میلادی جاری نسخه پنجم این مجموعه روانه بازار شود تا بدین ترتیب مخاطبان پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس نیز فرصت تجربه Sniper Elite را پیدا کنند.

یازندگان اعلام کردند پنجم خرداد ۱۴۰۱ (۲۶ام می ۲۰۲۲) تاریخ انتشار بازی Sniper Elite 5 برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و PC خواهد بود. در کنار مشخص شدن تاریخ انتشار بازی، یک تریلر جدید نیز از بازی منتشر شد که سیستم شوتر آن را نمایش می‌داد. شش پک اسلحه متفاوت، چندین اسکین جدید برای سلاح‌ها، دو ماموریت داستانی انحصاری از مزایای پیش خرید بازی هستند. یکی از این ماموریت‎‌ها Wolf Mountain نام دارد که در آن مخاطب به مخفیگاه شخصی هیتلر وارد می‌شود و می‌توانند به روش‌های متفاوت و هوشمندانه‌ای وی را به قتل برساند.

شما می‌توانید تریلر جدید بازی را از اینجا مشاهده کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *