اخبار بازی

تریلر معرفی بازی The Quarry منتشر شد + اطلاعات جدید

همان‌طور که روز گذشته وعده داده شده بود، شرکت 2K Games و استودیوی سوپرمسیو گیمز (Supermassive Games) تریلر معرفی بازی The Quarry را منتشر کردند.

بازی The Quarry یک اثر روایت‌محور تعاملی بر پایه‌ی ترس است. مانند بازی‌های قبلی استودیوی سوپرمسیو گیمز، در این اثر نیز انتخاب‌ها و تصمیمات بازیکنان در روند داستان بسیار مهم و تاثیرگذار هستند. علاوه بر حالت تک‌نفره، شما می‌توانید این بازی را تا هفت نفر به صورت Co-Op آنلاین با دوستانتان تجربه کنید.

داستان بازی The Quarry در مورد 9 شخصیت است که در غروب آخرین روز تابستان، جشنی را در یک کمپ ترتیب می‌دهند. با این وجود، همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود. مهمانی این افراد ناگهان به یک شب ترسناک غیرقابل پیش‌بینی تبدیل می‌شود. شوخی‌های دوستانه جای خود را به تصمیم‌های مرگ یا زندگی می‌دهند و روابط تحت فشار انتخاب‌های غیرقابل تصور و عجیب شکل می‌گیرند.

درجه‌ی سختی قابل تنظیم در The Quarry برای همه‌ی عناصر گیم‌پلی به بازیکنان با هر سطح مهارتی اجازه می‌دهد از ترس لذت ببرند. اگر ترجیح می‌دهید به جای بازی به تماشای آن بپردازید، قابلیت Movie Mode به شما این امکان را می‌دهد از The Quarry به عنوان یک فیلم هیجان‌انگیز سینمایی لذت ببرید.

علاوه بر این موارد، در بازی The Quarry برخی از بازیگران مطرح هالیوودی از جمله David Arquette، Ariel Winter، Justice Smith و چند تن دیگر نیز حضور دارند.

بازی The Quarry در تاریخ 10 ژوئن 2022 (20 خرداد 1401) برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد. در پایان می‌توانید تریلر رسمی معرفی این بازی را مشاهده یا دانلود کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *