اخبار بازی

مدت زمان گیم پلی بازی Ghostwire: Tokyo بین 30 الی 40 ساعت است

آقای ماساتو کیمورا (Masato Kimura)، تهیه کننده استودیو Tango Gameworks اخیرا با وبسایت WCCF Tech مصاحبه‌ای داشته و درباره مدت زمان گیم پلی بازی Ghostwire: Tokyo صحبت کرده‌است. به گفته ایشان اتمام بخش داستانی ۱۵ ساعت زمان صرف می‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

هفته آینده بازی Ghostwire: Tokyo، جدیدترین محصول استودیو ژاپنی Tango Gameworks عرضه می‌شود و فارغ از درون مایه وحشتناک و برخورداری از المان‌های این ژانر، مشابه عناوین ماجراجویی امکان گشت و گذار و اکتشاف نیز برای مخاطبان فراهم است که در مقایسه با عناوین پیشین استودیو، مورد جدید و قابل توجهی است. آقای کنجی کیمورا (Kenji Kimura) و ماساتو کیمورا (Masato Kimura) کارگردان و تهیه کننده بازی اخیرا با وبسایت WCCF Tech مصاحبه‌ای داشته‌اند و درباره محتویات بازی جزئیات و اطلاعات تازه‌ای را به اشتراک گذاشتند.

در وهله اول باید گفت این بازی یک عنوان اوپن ورلد محسوب نمی‌شود اما، کارگردان بازی آن را “یک بازی اکشن ماجراجویی با یک نقشه سندباکس مانند” توصیف می‌کند.

ما برای ژانر این بازی با یکدیگر گفت و گو کردیم. می‌خواستیم اگر این پرسش مطرح شد که Ghostwire: Tokyo اوپن ورلد است یا نه، بتوانیم به آن پاسخ دهیم. بسته به دیدگاه هر شخص از ویژگی‌های یک بازی جهان بازی ممکن است پاسخ این پرسش متفاوت شود اما، برای ما این بازی یک عنوان اکشن ماجراجویی با یک نقشه سندباکس مانند است که برای پرده برداشتن از راز آن باید به اکتشاف در جهان بازی بپردازیم. با این استدلال باید گفت بازی اوپن ورلد نیست. البته این برداشت ما است.

شاهد مهم‌ترین پرسش برای بسیاری از مخاطبان این باشد که مدت زمان گیم پلی بازی Ghostwire: Tokyo چقدر است. برای افرادی که صرفا به تجربه ماموریت‌های اصلی می‌پردازند حدودا ۱۵ ساعت گیم‌پلی در دسترس خواهد بود که با تجربه محتواهای جانبی این مدت می‌تواند تا ۳۰ الی ۴۰ ساعت افزایش یابد.

Ghostwire: Tokyo جمعه پنجم فروردین ماه (۲۵ام مارس) برای پلتفرم‌های PS5 و PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *