اخبار بازی

کمپانی اپیک گیمز شرکت Bandcamp را خرید – واران گیم

کمپانی اپیک گیمز روز گذشته خبر از خرید شرکت Bandcamp داد. Bandcamp یک شرکت مستقل بود که بیشتر به پلتفرم استریم موسیقی‌اس شناخته می‌شود. مبلغ دقیق این قرارداد مشخص نیست. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

کمپانی اپیک گیمز یکی از شرکت‌های قدیمی و ریشه‌دار در صنعت گیم محسوب می‌شود که به لطف بازی پرطرفدار و به شدت موفق فورتنایت در سال‌های اخیر به درآمدهای نجومی دست یافته‌است و گسترده‌تر از همیشه شده‌است. یکی از بخش‌هایی که اپیک گیمز مشغول صرف درآمدهای خود‌ است، سرمایه گذاری و خریدن شرکت‌های و استودیوهای مختلف است. همین مسئله باعث شده دامنه فعالیت‌های این شرکت به بخش‌های مختلفی مانند، نشر بازی و همچنین پلتفرم فروش روی PC گسترده شود.

روز گذشته وبسایت رسمی شرکت Bandcamp در وبسایت رسمی خود خبر از خریده شدن توسط اپیک گیمز داد. مبلغ دقیق این قرارداد هنوز مشخص نیست. Bandcamp یک پلتفرم استریم موسیقی در اختیار دارد که به دلیل اولویت دادن به هنرمندان، میان فعالان حوزه موسیقی به شدت محبوب است. حدودا ۸۲% درآمد حاصل از فروش خدمات مختلف، مستقیما به هنرمند اثر پرداخت می‌شود. مطابق اطلاعیه Bandcamp این قرارداد هیچ تاثیری روی فعالیت دو کمپانی نخواهد داشت و این مبلغ پرداخت شده توسط اپیک گیمز صرف توسعه اپلیکیشن موبایل بندکمپ و خدمات لایو استریم می‌شود.

سال گذشته اپیک گیمز استودیو Harmonix، سازنده مجموعه Rock Band را خرید. به گفته مدیران شرکت هدف از این قرارداد ارتقا تجربه موزیکال بازی فورتنایت به یک سطح جدید است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *