اخبار بازی

آپدیت جدید Horizon Forbidden West باگ‌های فنی و بصری بازی را رفع می‌کند

استودیو گوریلا گیمز آپدیت جدید Horizon Forbidden West را برای PS4 و PS5 در دسترس قرار داد. این آپدیت طیف وسیعی از باگ‌های فنی، بصری و اجرایی بازی را رفع می‌کند و در مجموع سطح عملکرد فنی بازی را ارتقا می‌دهد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

چند هفته از عرضه محصول جدید استودیو گوریلا گیمز، بازی Horizon Forbidden West می‌گذرد و در تمام مدت زمانی که از عرضه بازی می‌گذرد، سازندگان به طور متمادی با انتشار پچ‌ها و آپدیت‌های مختلف اقدام به رفع کردن باگ‌های فنی وبصری بازی کرده‌اند. نزدیک به یک هفته پیش یک آپدیت نسبتا حجیم برای بازی منتشر شد که بخش عظیمی از باگ‌های فنی و اساسی بازی را برطرف می‌کرد و امروز سازندگان بار دیگر آپدیت جدیدی را برای نسخه‌های PS4 و PS5 بازی منتشر کردند. این آپدیت نیز نسبتا از حجم بالای برخوردار است.

آپدیت جدید Horizon Forbidden West که برای هر دو نسخه پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ بازی منتشر شده‌است، در وهله اول باگ‌های فنی‌ای را بر طرف می‌کند که می‌توانستند برای پیشرفت بازیکنان در بازی دردسرساز شوند. در کنار رفع این باگ‌ها، برخی از باگ‌های فنی، مشکلات گلیچ کردن و کرش کردن‌ بازی در برخی شرایط خاص و همچنین ایرادات مربوط به افت نرخ فریم و پایدار نبودن نرخ فریم نیز با این آپدیت برطرف شدند.

شما می‌توانید جزئیات دقیق تغییراتی که با پچ ۱.۰۶ به بازی اعمال می‌شود ولیست باگ‌های رفع شده به وسیله این پچ را از اینجا مطالعه کنید.
Horizon Forbidden West هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 و PS5 در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *