اخبار بازی

خالق بازی Bulletstorm عنوان جدیدی را برای ایکس‌باکس می‌سازد

با توجه به گزارشات اخیر، استودیو People Can Fly، خالق بازی Bulletstorm و کمپانی مایکروسافت طی قراردادی یک بازی جدید برای ایکس‌باکس توسعه و منتشر خواهند کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

کم‌تر از یک هفته‌ی پیش بود که اعلام شد استودیو People Can Fly و کمپانی مایکروسافت طی یک قرارداد، متعهد شده‌اند تا یک بازی جدید برای ایکس‌باکس توسعه و عرضه کنند. در این توافق، ناشر یعنی کمپانی مایکروسافت متعهد شده است تا بودجه‌ی کل توسعه‌ی بازی که رقمی در حدود ۳۰ تا ۵۰ میلیون دلار است را به طور کامل پرداخت و پشتیبانی کند.

ساخت این بازی تحت نظر ناشر صورت می‌گیرد و قاعدتا تمامی حقوق آن متعلق به ناشر محسوب می‌شود. این عنوان در حال حاضر با نام رمز Project Maverick شناخته می‌شود و مشخص نیست که یک آی‌پی جدید است یا یک عنوان از یک فرنچایز شناخته شده. در کل، هنوز اطلاعات جدیدی از ژانر بازی و زمان عرضه‌ی آن اعلام نشده است و باید دید که این همکاری چه ثمره‌ای خواهد داشت.

البته سال ۲۰۱۷ بود که اعلام شد کمپانی اسکوئر انیکس با همکاری استودیو People Can Fly خالق بازی Bulletstorm، قصد انتشار یک بازی تیراندازی باکیفیت و به شدت جاه‌طلبانه را دارند که هنوز جزییاتی از این پروژه‌ی مرموز فاش نشده است و شرکت اسکوئر انیکس در همان زمان مشغول توسعه‌ی امکانات و بودجه‌ی این تیم لهستانی بوده است.

خالق بازی Bulletstorm عنوان جدیدی را برای ایکس‌باکس می‌سازد

استودیوی لهستانی People Can Fly که در سال ۲۰۰۲ تاسیس شد، در توسعه‌ی عناوینی چون Outriders و همچنین پورت PC بازی‌های اصلی Gears of War و البته ساخت عنوان Judgment را از همین سری بر عهده داشت. بازی تیراندازی اول‌شخص Bulletstorm و همچنین نسخه‌ی ریمستر آن، از عناوین کم‌تر دیده شده و شکست خورده‌ی این استودیو بودند که اخیرا نسخه‌ی واقعیت مجازی آن برای دستگاه‌های واقعیت مجازی ۳ Meta Quest VR و PlayStation VR2 رونمایی شد که در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *