اخبار بازی

Resident Evil 2,3 و Resident Evil 7 برای کنسول‌های نسل نهم منتشر می‌شوند

کمپانی کپکام با انتشار یک رشته توئیت خبر از عرضه سه بازی Resident Evil 3، Resident Evil 2 و Resident Evil 7 برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ داد. تاریخ عرضه نسخه نسل نهمی این بازی‌ها اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی خواهد بود. برای انتشار برای جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مانند اکثر فرنچایزهای بزرگ و جریان ساز، مجموعه وحشت بقا رزیدنت اویل نیز فراز و نشیب‌های فراوانی تجربه کرده‌است و طی نسل هفتم از دوران اوج خود فاصله گرفت و در جلب رضایت مخاطبان ناتوان بود. به عقیده بسیاری ریمیک نسخه‌های رزیدنت اویل ۲ و سه و همچنین بازی Resident Evil 7 نقش بسزایی از بازگشت این مجموعه به دوران اوج و دوباره دیده شدن آن داشتند. این مسئله به خوبی در میزان فروش این بازی‌ها هویدا است. بازی Resident Evil 2 حدودا ۹.۳ میلیون نسخه، Resident Evil 3 بیش از ۵ میلیون نسخه و Resident Evil 7 نزدیک به ۱۰.۶ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. با این تفاسیر دور انتظار نیست که کپکام قصد دارد جامعه مخاطبان این سه بازی را گسترده‌تر کند.

ساعاتی پیش کمپانی کپکام با انتشار یک سری توئیت خبر از رضه سه بازی Resident Evil 3، Resident Evil 2 و Resident Evil 7 برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ داد. نسخه‌های نسل نهم در مقایسه به نسل پیشین از ارتقا گرافیکی، نرخ فریم بالاتر، پشتیبانی از فناوری رهگیری، صداگذاری سه بعدی بهره می‌برند. نسخه پلی استیشن ۵ از قابلیت‌های کنترلر دوال‌سنس یعنی haptic feedback و adaptive triggers نیز بهره می‌برد.

هم زمان با عرضه نسخه نسل نهمی قرار است یک آپدیت گرافیکی برای نسخه PC این سه بازی نیز منتشر شود تا از نظر اجرا به نسخه نسل نهمی نزدیک‌تر شود. Resident Evil 3، Resident Evil 2 و Resident Evil 7 اواخر سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *