اخبار بازی

سونی خبر بازگشت یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای تاریخ را اواخر سال 2022 اعلام می‌کند

به گفته اکانت VGnewsinsider@ در توئیتر سونی قصد دارد خبر بازگشت یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای تاریخ را اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام کند. مشخص نیست منظور از بازگشت نسخه ریمیک این مجموعه ناشناخته‌است یا یک نسخه کاملا جدید. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

سونی تا کنون از حیث بازی‌های انحصاری برای کنسول نسل نهم خود بسیار خوب عمل کرده و تقریبا تمامی بازی‌های فرست پارتی این کمپانی در جلب رضایت مخاطبان و منتقدان موفق بوده‌اند. پیش از پایان سال میلادی جاری سونی دو بازی Horizon Forbidden West و Gran Turismo 7 را تدارک دیده که هر دو بازی امتیاز متای بالایی دریافت کرده‌اند و آرشیو بازی‌های انحصاری سونی را از منظر ژانر و تنوع بهبود بخشیدند. ظاهرا قرار است تا پیش از پایان سال میلادی جاری یک عنوان دیگر به جمع بازی‌های در دست ساخت سونی اضافه شود.

اکانت VGnewsinsider@ در توئیتر مدعی شد سونی اواخر سال ۲۰۲۲ خبر بازگشت یکی از “محبوب‌ترین فرنچایزهای تاریخ” را اعلام می‌کند. مشخص نیست این فرنچایز قرار است توسط یکی از استودیوهای فرست پارتی سونی احیا شود یا این کمپاین ژاپنی با همکاری یک استودیو ترد پارتی مشغول این امر است. به گفته VGnewsinsider@ تا کنون حدود ۷۰ درصد از روند ساخت بازی طی شده‌است و این عنوان در مراحل پایانی ساخت به سر می‌برد. درباره سابقه VGnewsinsider@ اطلاعات چندانی در دسترس نیست و این اکانت نسبتا تازه‌ کار است، هر چند که مدعی است پیشتر ادمین یکی از اکانت‌های معتبر در زمینه نشر اطلاعات بوده که بنا به مشکلات کپی رایت به ناچار اکانت خود را پاک کرده‌است.

درباره اینکه این “فرنچایز محبوب” دقیق چه عنوانی است، حدس و گمان‌های مختلفی وجود دارد. بنا به گفته برخی از لیکرهای سونی علاوه بر سریال تلویزیونی Twisted Metal، یک نسخه ریبوت نیز در دست ساخت دارد که استودیو جدید سونی، FireSprite مسئولیت ساحت آن را بر عهده دارد. از سوی دیگر اینسایدر معروف، آقای نیکر بیکر (Nick Baker) نیز خبر بازگشت مجموعه‌های Sly Cooper و WipEout داده‌است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *