اخبار بازی

مدیر شرکت Valve شخصا سفارشات Steam Deck را تحویل می‌دهد

گزارش شده است که بنیانگذار و مدیر شرکت ولو (Valve)، گیب نیوول (Gabe Newell)، کنسول Steam Deck را به مشتریان و کسانی که کنسول را سفارش نداده‌اند، تحویل می‌دهد.

کاربر bitfiddler0 در Reddit ادعا می‌کند که هفته گذشته یک ایمیل هرزنامه‌ دریافت کرد. این ایمیل به او اطلاع می‌داد که سفارش Steam Deck او زودتر رسیده و شنبه تحویل داده خواهد شد. او نوشت:

واقعیت امر، من شک داشتم و نمی‌خواستم خیلی امیدم را بالا ببرم. به به همسرم گفتم وقتی با دوستانم به یک سفر اسکی تمام روز رفتم، مراقب دریافت‌ها باشد. شخص تحویل‌دهنده آمد و همسر من در را باز کرد. او حضور من را جویا شد و همسرم گفت: “نه، اما می‌توانی بسته را پیش من بگذاری.” با این حال، همسرم متوجه شد که چندین فیلم‌بردار کنار فرد تحویل‌دهنده حضور دارند. او نمی‌دانست که پستچی گیب نیوول است!

او اضافه کرد:

گیب یک مرد فوق العاده باحال و سر به زیر بود. او گفت اگر بازخوردی داشتیم به او ایمیل بزنیم.

یکی دیگر از کاربران Reddit نیز ادعا کرد که یک Steam Deck توسط گیب نیوول در این آخر هفته تحویل گرفته است. ظاهرا آن‌ها حتی کنسول را سفارش نداده بودند. کاربری به نام SeattleRainPidgeons نوشت:

دیدم که یک گروه فیلمبرداری به سمت خانه همسایه‌ام می‌رفتند. هم اتاقی من، مردی را دید و هویت او را تشخیص داد. من او را باور نکردم، هم اتاقی دیگر ما نیز تایید کرد که او واقعا گیب است. بعد از تحویل کنسول همسایه‌ام، فریاد زدیم «سلام گیب!». در آن لحظه او پرسید که چند نفر در خانه زندگی می‌کنند، سپس به ون خود برگشت و به هر کدام از ما یک کنسول داد. همچنین برای دریافت فیلم از من فیلم‌برداری شد. من فکر می‌کنم که از این‌ها در تبلیغات آنلاین استفاده می‌شود. روز خیلی باحالی بود.

این کاربر تصویری از کیف SteamDeck خود به اشتراک گذاشت که ظاهرا توسط نیوول امضا شده بود. کنسول Steam Deck رسما هفته گذشته عرضه شد. با این حال، پیش‌سفارش‌های معوقه به این معنی است که هر کسی که اکنون سفارش جدیدی ارسال می‌کند، باید تا نیمه دوم سال 2022 منتظر بماند تا دستگاهش به او برسد.

کنسول Steam Deck که در ژوئیه 2021 معرفی شد، به عنوان یک رایانه قابل حمل توصیف می شود که قادر به اجرای آخرین بازی های AAA است. بنچمارک‌های این کنسول نیز حیرت‌انگیز و خوب به‌نظر می‌رسند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *