اخبار بازی

THQ Nordic از Remedy درخواست عرضه نسخه فیزیکی بازی Alan Wake 2 را داشته است

شرکت THQ Nordic طی تماس تلفنی از Remedy خواسته است که تجدید نظری در مورد انتظار نسخه فیزیکی بازی Alan Wake 2 بکند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

شرکت THQ که در گذشته وظیفه انتشار نسخه فیزیکی بازی Alan Wake را برای PC بر عهده داشته، به تازگی طی تماس تلفنی و توییت هایی از استودیو Remedy خواسته است تا این استودیو وظیفه انتشار نسخه فیزیکی Alan Wake 2 برای PC نیز به این استودیو محول کند.

استودیو آقای سم لیک، یعنی Remedy هفته گذشته یک روز پس از نمایش و اعلام تاریخ انتشار بازی Alan Wake 2 اعلام کرد که بنا بر دلایلی این بازی فقط به صورت دیجیتالی عرضه می‌شود.

آنها طی نظر سنجی هایی که داشته اند به این نتیجه رسیده اند که این بازی فقط به صورت دیجیتالی در دسترس باشد.

یکی از دلایل استودیو Remedy نیز بر این اساس بوده است که برای جلوگیری از تگ قیمتی ۷۰ دلاری برای نسخه کنسولی بازی و عرضه با قیمت ۶۰ دلاری برای کنسول ها و عرضه با قیمت ۵۰ دلار برای PC، از نسخه فیزیکی این بازی صرف نظر بکنند.

همچنین باید در نظر داشت که بسیاری از کاربران در نسل نهم به کنسول های تماما دیجیتالی Xbox Series S و PlayStation 5 Digital روی آورده‌اند، و فروش بسیاری از بازی ها به صورت دیجتالی بیشتر از نسخه فیزیکی بوده است.

بازی Alan Wake 2 قرار است در تاریخ ۲۵ ام مهر سال جاری برای پلتفرم های نسل نهم یعنی Xbox Series X/S، PlayStation 5 و PC منتشر شود و باری دیگر یک فضای سورئال بی نظیر را به مخاطبین هدیه بدهد.

هم اکنون نیز این بازی بر روی فروشگاه اپیک، پلی استیشن و مایکروسافت قابل پیش خرید است و طرفداران بسیاری دستپخت جدید سم لیک را می‌خواهند روز عرضه تجربه کنند.

حال نیز باید صبر کنیم تا ببینیم آیا بازی Alan Wake 2 نسخه فیزیکی هم خواهد داشت یا فقط به صورت دیجیتالی قرار است عرضه شود؛

نظر شما چیست، آیا این بازی نسخه فیزیکی خواهد داشت یا فقط به صورت دیجیتالی خواهد بود؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *