اخبار بازی

جمعی از کارمندان استودیو Relic شرکت سگا اخراج شدند

شرکت سگا ۱۲۱ نفر از کارمندان استودیو Relic Entertainment که روی عناوینی چون Company of Heroes و Age of Empires 4 کار کرده بودند را اخراج کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

کمپانی سگا در حساب توییتر خود خبر اخراج بخشی از کارمندان استودیو Relic Entertainment را به طور رسمی اعلام کرد. این استودیو در کشور کانادا مستقر است و از سال ۲۰۱۳ در میان استودیوهای این مجموعه قرار گرفته است. این استودیو در بیانیه‌ی رسمی خود گفت:

Relic Entertainment و Sega Europe می‌خواهند این خبر دشوار را با شما به اشتراک بگذارند که استودیوی ما در موج اخراج قرار گرفته است و ۱۲۱ نفر از کارمندان ما در همین موج اخراج قرار داشتند. این اتفاق درست زمانی رخ می‌دهد که عوامل خارجی صنعت [گیم]، بیش از هر زمان دیگر ما را به چالش می‌کشند و ما این تصمیم را گرفتیم تا ساختار خود را بازسازی کنیم و مطمئن شویم که بیش از هر زمان دیگر تمرکزمان به طور کامل روی فرنچایزهای اصلی ماست. Relic و Sega به طور کامل متعهد به حمایت و سرمایه‌گذاری روی عناوین ما از جمله Company of Heroes 3 که اخیرا منتشر شده است، هستند. ما مطمئن هستیم که به دنبال این بازسازی ضروری، Relic در موقعیتی قدرتمند برای ارائه‌ی تجربیات برجسته به بازیکنان در سراسر جهان خواهد بود. این تصمیم فوق‌العاده دشوار بود. Relic استودیویی است که برای کارکنان خود ارزش قائل است و به فرهنگی که در آن رشد کرده، افتخار می‌کند. در حال حاضر حمایت از کارمندان در حال خروج ما به بهترین شکل ممکن است. ما می‌خواهیم صمیمانه‌ترین تشکر خود را از هر یک از آن‌ها به خاطر نقشی که در تبدیل Relic به چنین استودیوی ویژه‌ای داشتند به جا بیاوریم.

آخرین موج اخراح و تعدیل کارکنان شرکت‌های مختلف فناوری و سرگرمی همچنان پابرجاست و پیش از این خبر، شاهد اخراج بخشی از کارکنان کمپانی‌های Unity ،Microsoft ،Take-Two ،Riot Games ،EA ،Twitch ،Meta ،CD Projekt و Ubisoft بوده‌ایم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *