اخبار بازی

کونامی مالکیت دامنه Silent Hill را از دست داد – واران گیم

ظاهرا کمپانی کونامی در تمدید حق مالیکت خود نسبت به دامنه Silent Hill کوتاهی کرده و تا پیش از اطلاع مسئولان از این موضوع، فردی مالکیت دامین Silenthill.com را به تصاحب کرده‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

هر چند به عقیده بسیاری مجموعه سایلنت هیل یکی از بهترین فرنچایزهای وحشت بقای تاریخ است و همچنان طرفداران مشتاق فراوانی در سراسر دنیا در انتظار معرفی نسخه جدید آن هستند اما، اخبار پیرامون این مجموعه هر چند فراوان هستند و دائما احتمال ساخت نسخه جدید، نسخه ریبوت یا ریمیک مطرح می‌شود با این احوال اخبار رسمی همچنان نادر هستند و این مجموعه درست مانند یک دهه گذشته در خاموشی مطلق فرورفته‌است. ظاهرا مالکان آی‌پی سایلنت هیل نیز این مجموعه را به دست فراموشی سپرده‌اند.

به گزارش یکی از کاربران وبسایت Neogaf اعتبار دامنه Silent Hill مدتی پیش به پایان رسید و پیش از آنکه کونامی اقدام به تمدید مالکیت خود بر دامین Silenthill.com کند، فرد دیگری مالکیت این دامین را به دست می‌آورد. در حال حاضر این وبسایت صرفا یک توئیت از طراح ارشد این مجموع، آقای ماساهیرو ایتو رو نشان می‌دهد که از طراحی Pyramid Head ابراز پشیمانی کرده‌است.

هر چند این شرایط کمی عجیب و خنده دار است، یک نکته را به خوبی مشخص می‌کند: نمی‌توان میزان بی‌تفاوتی کونامی نسبت به فرنچایز سایلنت هیل را تعیین کرد. آن‌ها حتی نسبت به مالیکت اساسی‌ترین جنبه‌های این آی‌پی نیز اهمال می‌کند.

مطابق شایعات چندین استودیو مختلف مشغول احیای این مجموعه هستند اما، شواهد و رخدادهای اخیر حکایت از شرایط دیگر دارند

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *