اخبار بازی

هدست واقعیت مجازی PS VR2 فروش خوبی را رقم زده است

با اعلام کمپانی سونی، هدست واقعیت مجازی PS VR2 در عرض شش هفته، ۶۰۰۰۰ واحد فروش داشته است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

در جلسه‌ی تجاری‌ای که کمپانی سونی برگزار کرد، اعلام شد که دستگاه هدست واقعیت مجازی PS VR2 تنها در عرض شش هفته و پس از عرضه در ۲۲ فوریه (۳ اسفند) ۶۰۰۰۰ دستگاه فروش داشته است که در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی PS VR هشت درصد فروش بیشتری را برای خود رقم زده است.

در چند هفته‌ی گذشته پس از انتشار گزارش‌های ضدونقیض مبنی بر فروش خوب یا ناموفق این دستگاه هدست واقعیت مجازی، مقامات کمپانی سونی تنها اظهار داشتند که همه‌چیز به آهستگی شروع شده است [یعنی در ابتدای فروش این هدست قرار داریم]. همچنین بلومبرگ گزارش داده بود که تا پایان ماه مارس ۲۷۰۰۰۰ دستگاه به فروش رسیده بود که اکنون طبق گزارش سونی و برخلاف گفته‌های بلومبرگ شاهد فروش دوبرابری آن هستیم.

کنسول PS VR2 فروش خوبی را رقم زده است

اخیرا جیم رایان رییس بخش پلی‌ استیشن گفته بود که قضاوت دقیق برای محبوبیت این هدست هنوز زود است، چرا که به تازگی عرضه شده است اما شاهد واکنش‌های مثبتی از سوی کاربران و رسانه‌ها بوده‌ایم.

کمپانی سونی همچنان به پشتیبانی از این هدست ادامه می‌دهد و در ادامه عناوینی چون Resident Evil 4 Beat Saber ،Green Hell VR ،Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord و The Foglands برای آن عرضه خواهند شد. همچنین در شوکیس پیش روی پلی استیشن منتظر معرفی بازی‌های جدیدی برای این هدست واقعیت مجازی خواهیم بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *