اخبار بازی

طراح سیستم مبارزات بازی Final Fantasy 16 آن را بهترین بازی کارنامه خود می‌داند

آقای ریوتا سوزوکی (Ryota Suzuki)، طراح ارشد سیستم مبارزات بازی Final Fantasy 16 معتقد است این بازی نقطه عطف کاری وی محسوب می‌شود و به نوعی آن را “شاهکار شخصی” خود می‌داند. ایشان معتقد است همه مخاطبان می‌توانند از این بازی لذت ببرند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

کمتر از یک هفته تا عرضه بازی فاینال فانتزی ۱۶ زمان باقی مانده‌ است. شاید بتوان این بازی را بزرگ‌ترین انحصاری پلی استیشن ۵ در فصل تابستان دانست. در نقطه مقابل رقیب سنتی یعنی ایکس باکس با استارفیلد در اواخر شهریور به رقابت با این اثر خواهد پرداخت. با توجه به محبوبیت‌ کلی که این فرنچایز دارد و همچنین تبلیغات فراوانی که اسکوئر انیکس و سونی برای آن انجام داده‌اند، انتظارات از Final Fantasy 16 بسیاری بالا است. نمایش‌های خیره کننده بازی در کنار اظهار نظر اخیر سازندگان در لایو استریمی که برگزار شده است، نیز مزید بر علت شده است. پس از آهنگساز اثر حالت نوبت به تیم طراحی مبارزات رسیده است.

آقای ریوتا سوزوکی (Ryota Suzuki)، طراح ارشد سیستم مبارزات بازی Final Fantasy 16 معتقد است این بازی نقطه عطف کاری وی محسوب می‌شود و به نوعی آن را “شاهکار شخصی” خود می‌داند. ایشان معتقد است همه مخاطبان می‌توانند از این بازی لذت ببرند. سوزوکی می‌گید سیستم مبارزه بازی به نحوی طراحی شده که هر فردی از جمله طرفدار قدیمی مجموعه که سال‌ها است با نسخه‌های جدید فاینال فانتزی خاطره دارد تا کسی که تا به حال هیچ بازی اکشنی را تجربه نکرده‌، می‌تواند در ماجراجویی‌های کلایو و همراهنش گم شود. آقای سوزوکی پیش از پیوستن به اسکوئر انیکس و کار روی فاینال فانتزی ۱۶، سال‌ها در کپکام مشغول فعالیت بوده و در این مدت روی بازی‌هایی مانند Devil May Cry 5، نسخه اول Dragon’s Dogma و همچنین مجموعه Monster Hunter کار کرده است.

بازی فاینال فانتزی ۱۶ یکم تیر به صورت انحصاری برای PS5 منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *