اخبار بازی

بازی Street Fighter 6 از موتور بازی‌سازی RE بهره می‌برد

طبق اطلاعات منتشر شده از منبعی داخلی به نام داسک گالم (Dusk Golem)، کپکام (Capcom) برای ساخت بازی Street Fighter 6 از موتور بازی‌سازی RE استفاده می‌کند.

کپکام بازی Street Fighter 6 را در ابتدای این هفته و با انتشار تیزری کوتاه معرفی کرد. اکنون، به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی بعدی Street Fighter از موتور بازی‌سازی‌ای بهره می‌برد که در سال‌های اخیر، برای ساخت عناوینی چون Resident Evil 2 ،Resident Evil 7 و Resident Evil Village استفاده شده بود. اگرچه کپکام هنوز این موضوع را به‌طور رسمی تأیید نکرده است، اما با توجه به قدرت این موتور بازی‌سازی، چنین چیزی دور از ذهن به‌نظر نمی‌رسد.

یک منبع داخلی با نام داسک گالم مدعی این موضوع شده است. در واقع، پس از معرفی رسمی Street Fighter 6، یکی از کاربران توییتر از داسک گالم پرسید که آیا این بازی از موتور بازی‌سازی RE استفاده می‌کند یا خیر. او در پاسخ به این پرسش نوشت:

البته، چرا که همه‌ی بازی‌های بزرگ کپکام (حداقل طی چند سال آتی) از موتور بازی‌سازی RE بهره خواهند برد.

داسک گالم

موتور RE برای اولین بار در سال 2017 و با عرضه‌ی Resident Evil 7 Biohazard معرفی شد. از آن زمان تا به حال، کپکام در پروژه‌های مختلفی از آن استفاده کرده است که علاوه بر عناوین ذکر شده، می‌توان به Devil May Cry 5 و Monster Hunter Rise نیز اشاره کرد. در واقع، یکی از علل موفقیت‌های اخیر کپکام در سال‌های اخیر، استفاده از این موتور بازی‌سازی است و همین امر، شرایط را به سمت تأیید این ادعا سوق می‌دهد.

طبق گفته‌ی کپکام، اطلاعات و اخبار تکمیلی بازی در تابستان امسال منتشر خواهند شد و بنا بر برخی شایعات، احتمالاً شاهد عرضه‌ی این بازی روی کنسول‌های نسل هشتم، نهم و PC خواهیم بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *