اخبار بازی

کارگردان Dragon Age 4 بار دیگر تغییر کرد

استودیو Bioware با انتشار یک پست در وبسایت رسمی خود خبر از جدایی کارگردان Dragon Age 4 و همچنین تهیه کننده بازی از تیم سازنده داد. پیشتر و در ماه دسامبر سال میلادی گذشته نیز کارگردان پروژه تغییر کرده بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

نسخه چهارم مجموعه نقش آفرینی فانتزی Dragon Age مدت زمان نسبتا طولانی در دست ساخت است و در این مدت حوادث و فراز و نشیب‌های فراوانی بر سر راه تیم سازنده بازی قرار گرفته و حواشی مختلفی دامنگیر آن‌ها شده‌است. طی این مدت چندین بار اعضای ارشد پروژه تغییر کرده‌اند. در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ اعلام شد تهیه کننده ارشد پروژه، آقای Mark Darrah از تیم سازنده بازی جدا شده‌است و آقای کریستین دیلی (Christian Dailey)، رئیس شعبه آستین بایوور جایگزین ایشان شده‌است و اکنون و کم‌تر از دو ماه پس از اعلام این خبر، آقای دیلی نیز استودیو بایوور را ترک نمود.

آقای گری مک‌‌کی (Gary McKay)، مدیر دفتر استودیو بایوور با انتشار یک پست در وبسایت رسمی استودیو خبر از جدایی آقای دیلی داد. ایشان همچنین خبر جدای آقای مت گلدمن (Matt Goldman)، کارگردان Dragon Age 4 نیز تایید کردند. خانم Corinne Busche جایگزین آقای گلدمن می‌شوند و کارگردانی نسخه چهارم دراگون ایج را بر عهده می‌گیرند. خانم بوش بیش از ۱۵ سال است که در استودیو بایوور مشغول به کار هستند و در این مدت به عنوان طراح ارشد در ساخت بسیاری از نسخه‌های مجموعه Dragon Age نقش داشته‌اند.

هنوز بازه زمانی دقیقی برای عرضه بازی تعیین نشده‌است. شایعات خبر از انتشار بازی در سال ۲۰۲۳ میلادی می‌دهند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *