اخبار بازی

به‌زودی PlayStation Showcase جدیدی برگزار می‌شود

یکی از اینسایدرهای مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی چنین ادعا می‌کند که در ماه آینده‌ی میلادی شاهد برگزاری رویداد PlayStation Showcase با محتوای “خوب” خواهیم بود.

شرکت سونی سال 2022 را با انتشار موفقیت آمیز بازی Horizon Forbidden West طوفانی آغاز کرده است و به‌زودی نیز عناوینی از جمله Gran Turismo 7 ،Ghostwire: Tokyo و Forspoken نیز به این جمع خواهند پیوست. البته قطعاً بازی‌های معرفی نشده و غافلگیری‌هایی در انتظار دارندگان کنسول‌های پلی استیشن در راه هستند و اگر شما نیز برای شنیدن و آگاه شدن از آن‌ها هیجان‌زده هستید، ممکن است که در آینده‌ای نزدیک خبرهای جالب توجه‌ای در این باره بشنوید.

نیک بیکر (Nick Baker) به عنوان یکی از بنیانگذاران XboxEra اخیراً در توییتی اظهار داشت که رویداد PlayStation Showcase جدیدی برای ماه مارس (از یک هفته‌ی دیگر) درنظر گرفته شده است و قرار است که شاهد رویداد “خوبی” باشیم. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که چند بازی مورد انتظار پلی استیشن در ایام جاری عرضه خواهند شد و طبیعتاً انتظار داریم که عناوین جایگزینی برای آن‌ها معرفی شوند.

چنین پیش‌بینی می‌شود که در این رویداد بازی‌هایی از جمله God of War: Ragnarok و Final Fantasy 16 حضور داشته باشند و ریمیک The Last of Us و یک بازی چند نفره‌ی مستقل از این مجموعه نیز معرفی شود. اما این که آیا این شایعات به حقیقت خواهند پیوست یا خیر با گذر زمان و انتشار اخبار رسمی از سوی سونی مشخص خواهند شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *