اخبار بازی

کارگردان Days Gone به ساخت پیش‌درآمد سری Uncharted علاقه داشت

اخیرا متوجه شدیم که یکی از سازندگان بازی Days Gone به ساخت یک بازی از سری Uncharted علاقه داشت، اما با مخالفت سونی روبه‌رو شد.

جف راس، کارگردان Days Gone و کارمند سابق استودیوی Bend که یکی از منتقدان سیاست‌های سونی در خبرها بود، فاش کرد که زمانی قصد داشت یک پیش درآمد از Uncharted با حضور ویکتور سالی بسازد. راس در صحبت با کالین موریارتی در پادکست Sacred Symbols (اجرا شده توسط Video Games Chronicle)، اذعان کرد که پس از رد پیشنهاد ساخت Days Gone 2 توسط سونی، ایده‌ای را برای توسعه‌ی یک نسخه از Uncharted مطرح کرد. او همچنین ادامه داد:

ویکتور سالیوان 25 ساله، در دنیایی بسیار کلاسیک که حدودا در سال 1976 قرار داشت، ایده‌ای بود که می‌خواستیم پیاده‌سازی کنیم. او به دلایلی از نیروی دریایی خارج شد و من می‌خواستم عطش، غرور‌های جوانی و تحولات زندگی ویکتور را به نمایش بگذارم. از تلاش برای تبدیل شدن به یک سرباز یا یک مرد نظامی، تا تبدیل به یک آدم خیابانی و مزاحم.

راس اضافه کرد که چشم‌انداز او از سالی، قرار بود یک شخصیت “جذاب” مانند شان کانری در جیمز باند باشد. تصویری که او می‌خواست از دهه‌ی 70 به تصویر بکشد، احتمالا از فیلم‌هایی چون جوکر و روزی روزگاری در هالیوود الهام گرفته شده بود. او در پایان گفت:

این کاری بود که من می‌خواستم بدون تکیه دادن به بخش‌های تجملاتی دهه‌ی ۷۰ انجام دهم.

جالب است بدانید که استودیوی Bend تا به امروز روی دو نسخه‌ی فرعی از سری Uncharted برای کنسول PS Vita کار کرده است. این دو بازی Golden Abyss و Fight for Fortune نام داشتند. تقریبا چهار سال از عرضه‌ی آخرین نسخه‌ی Uncharted گذشته است و طرفداران بی‌صبرانه منتظر معرفی نسخه‌ی جدیدی از این سری هستند. شایعات مختلفی حول محور این بازی وجود دارد. برخی از ساخت Uncharted توسط یک استودیوی مخفی در سن‌دیگو صحبت می‌کنند و برخی دیگر، منتظر رونمایی این بازی توسط ناتی‌داگ هستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *