اخبار بازی

واکنش نتفلیکس به قرارداد اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت

مقامات شرکت نتفلیکس (Netflix) از قرارداد بین اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) و مایکروسافت (Microsoft) و تاثیر آن بر آینده‌ی گیمینگ گفتند. 

شرکت‌ها و چهره‌های مختلف در صنعت گیمینگ واکنش‌های متعدد و متفاوتی به خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت داشته‌اند. شرکت نتفلیکس که یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های اشتراکی دنیای سرگرمی است و قصد دارد وارد دنیای گیمینگ شود در این رابطه حرف‌هایی برای گفتن دارد.

در جلسه‌ی اخیر شرکت نتفلیکس، آقای گرگ پیترز (Greg Peters)، مدیر تولید و منابع انسانی این شرکت درباره‌ی قرارداد بین شرکت اکتیویژن بلیزارد و مایکروسافت (Microsoft) و تاثیر آن بر آینده‌ی دنیای گیمینگ گفت.

طی این جلسه، گرگ پیترز ضمن ابراز هیجان خود نسبت به آینده‌ی این شرکت، به این نکته اشاره کرد که ایده‌ی پشت سرویس گیم پس (Game Pass) همان ایده‌ی اصلی سرویس نتفلیکس است. او در ادامه گفت:

گسترش پی در پی مایکروسافت و ایکس باکس نشان‌دهنده‌ی صحت و عملکرد مثبت ایده‌ی سرویس اشتراکی حتی در دنیای بازی‌هاست.

شرکت نتفلیکس به تازگی وارد حوضه‌ی بازی‌های موبایل شده است و آقای گرگ پیترز در این‌باره گفت که شاهد پیشرفت و گسترش بیشتری در زمینه‌ی بازی‌های رایانه‌ای خواهیم بود. او در این‌باره گفت:

ما مایل خرید و گسترش فرنچایز‌های پرطرفدار کنونی هستیم و فکر می‌کنم همین امسال اخبار جدیدی در این زمینه به گوش مشترکین برسد.

آقای پیترز همچنین به این نکته اشاره کرد که شرکت نتفلیکس قصد دارد لیست‌ بازی‌های موجود در کتابخانه‌ی فعلی را گسترش دهد؛ البته این ایده هنوز در مرحله‌ی آزمایشی بوده و تا بلوغ و تکمیل شدن آن زمان زیادی باقی مانده است.

ایشان در ادامه از اهمیت گسترش و ساخت بازی‌ها و سرگرمی‌های جدیدی گفت:

فکر می‌کنم شرکت نتفلیکس باید جدا از خریدن فرنچایز‌ها و عناوین بزرگ، بتواند آن‌ها را گسترش داده و بهبود ببخشد. این مسئله یک فرصت چند ساله و پیچیده برای شرکت ما خواهد بود.

البته این کاری است که همین الان هم آن را شروع کرده‌ایم. من برای این مسئله بسیار هیجان‌زده‌ام، چرا که ظرفیت استودیوی گیمینگ نتفلیکس با استخدام استعداد‌های جدید، هر روز گسترده‌تر و بهتر از گذشته می‌شود.

به نظر می‌رسد که شرکت نتفلیکس در زمینه‌ی ورود به دنیای بازی‌های رایانه‌ای جدی است و در آینده‌ی نزدیک شاهد انتشار اخبار جدیدی از این شرکت خواهیم بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *