اخبار بازی

بازی Elder Scrolls 6 هنوز در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد

اگر انتظار داشتید که امسال خبری از بازی‌ مورد انتظار Elder Scrolls 6 بشنوید، به نظر می‌رسد که باید سطح توقع خود را کمی پایین‌تر بیاورید.

با توجه به اطلاعات فاش شده از پروفایل یکی از توسعه دهندگان به نظر می‌رسد که در حال حاضر تمام تمرکز استودیوی بتسدا (Bethesda) معطوف به توسعه و ساخت عنوان مورد انتظار Starfield شده و بازی Elder Scrolls 6 هنوز در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد.

استودیوی بتسدا قصد دارد عناوین جهان‌آزاد را با بالاترین کیفیت بسازد و در حال ساخت و توسعه‌ی Starfield است. عنوان مورد انتظار Elder Scrolls 6 در مرحله‌ی پیش تولید قرار دارد.

لازم به ذکر است که پروفایل این توسعه دهنده که به تازگی وارد استودیوی بتسدا شده به طور مداوم به‌ روز رسانی می‌شود و تمامی اطلاعاتی که در پروفایل ایشان به این موضوع اشاره می‌کردند پاک شده‌اند. با توجه این مسئله، بهتر است در تجزیه و تحلیل اطلاعات مذکور کمی احتیاط شود، اما بسیاری از طرفداران با توجه به این اطلاعات توقع خود را از زمان انتشار Elder Scrolls 6 کمی پایین‌تر آورده و به نظر می‌رسد که تا زمان انتشار Starfield روند توسعه‌ی Elder Scrolls 6 آغاز نشود.

همان طور که می‌دانید، Xbox چندی پیش اعلام نمود که قصد دارد دارد عناوین بتسدا بهترین عملکرد خود را بر روی این پلتفرم داشته باشند یا پیش از بقیه‌ی پلتفرم‌ها برای ایکس باکس منتشر شوند، اما مدتی بعد مشخص شد که برخی از عناوین آینده‌ی کمپانی زنی‌مکس (ZeniMax) و بتسدا در انحصار پلتفرم‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی خواهند بود.

لازم به ذکر است که بازی مورد انتظار Starfield نیز در انحصار پلتفرم‌های ایکس باکس و رایانه‌های شخصی خواهد بود. با توجه به اظهارات فیل اسپنسر به نظر می‌رسد که Elder Scrolls 6 نیز از این قاعده مستثنی نباشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *