میلا پاولین، طراح UX و UI بازی God of War چنین اذعان داشت که بازی Ragnarok میتواند از مزایای نسخهی PC بازی God of War در زمینهی رابط کاربری بهرهمند باشد.
بازی God of War (2018) هم اکنون از طریق پلتفرم رایانههای شخصی در دسترس گیمرها قرار گرفت و این نسخهی پورت شده مزایای ویژهای از جمله نرخ فریم نامحدود و پشتیبانی از نمایشگرهای فوق عریض را در خود میبیند. علاوه بر موارد ذکر شده، برخی از ویژگیهای مربوط به رابط کاربری و به طور کلی UI و UX موجود در این بازی کاملاً جدید هستند و به گفتهی یکی از اعضای توسعهدهندهی این پورت این مزیتها میتوانند در بطن بازی جدید این مجموعه نیز قرار بگیرند.
میلا پاولین (Mila Pavlin)، طراح UX و UI بازی God of War چنین اذعان داشت که:
اعمال تغییرات در بخش Accessibility و بسیاری از ویژگیهای UI و UX نیازمند آن است که شما کدها را مجدداً بازنویسی کنید. [پورت رایانههای شخصی] به ما این امکان را داد که دوباره به داخل کدهای بازی برگردیم و برخی از آنها را دستخوش تغییر کنیم. برای مثال، دویدن خودکار کریتوس در نسخهی رایانههای شخصی قابل شخصیسازی است و این موضوع میتواند در بطن بازیهای جدید این مجموعه نیز قرار بگیرد.
علاوه بر این، چینش مجدد کلیدها در بازی نیز شرایط مشابهای داشت و میتوان این فرمت جدید را در بازیهای جدید استودیوی سانتا مونیکا حفظ نمود. بنابراین، این موارد به ما کمک میکنند تا در آینده محصولات بهتری بسازیم.
مت دیوالد (Matt DeWald) به عنوان تهیه کنندهی فنی ارشد این بازی نیز افزود:
رایانههای شخصی تنها بخش کوچکی از پروژههای ما است و در زمینهی رابط کاربری و تجربهی کاربری بازیهایمان به آن اندیشیدهایم. ما به راحتی میتوانیم کدها را تغییر دهیم و همانطور که میلا گفت، رابط کاربری و تجربهی کاربری برای ما در اولیت دارد. ما میخواهیم مطمئن شویم که این بخش در عناوین آتی با ارتقا همراه شود و برنامههای بزرگی را در ذهن داریم.
بازی God of War Ragnarok در سال 2022 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.