اخبار بازی

استودیوی ریسپاون در حال توسعه‌ی یک بازی اول شخص شوتر است

اخیراً شایعاتی مبنی بر توسعه‌ی یک بازی اول شخص شوتر توسط استودیوی ریسپاون شنیده می‌شود که البته طبق این شایعات این بازی Titanfall 3 نیست.

اخیراً اخبار و شایعات فراوانی از استودیوی ریسپاون انترتینمت (Respawn Entertainment) شنیده می‌شود. این استودیو در حال حاضر پشتیبانی از بازی Apex Legends و توسعه‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 را در اولویت اصلی کار خود قرار داده است و شنیده‌ها حاکی از این هستند که Star Wars Jedi: Fallen Order 2 نیز در طول سال 2022 رونمایی خواهد شد. از طرف دیگر، اخیراً شایعات جدیدی مبنی بر توسعه‌ی یک بازی اول شخص شوتر که گویا Titanfall 3 نیست نیز در دستور کار این استودیو قرار دارد.

این شایعه در ابتدا با انتشار خبر جدایی محمد علوی (Mohammad Alavi) از استودیوی ریسپاون (Respawn) منتشر شد. طبق اطلاعات گردآوری شده توسط نشریه‌ی GamesBeat، وی پیش از جدایی روی یک بازی اول شخص شوتر تک نفره‌ی AAA در حال فعالیت بوده است که ارتباطی با Titanfall 3 ندارد. با این حال، به نظر می‌رسد که سبک این بازی شباهت‌های زیادی به Titanfall خواهد داشت.

طبق گزارش GamesBeat، این بازی قرار است تا یک سال آینده در مرحله‌ی اولیه‌ی توسعه‌ی خود باشد. در حال حاضر، گفته می‌شود که الکترونیک آرتز (Electronic Arts) بازه‌ی عرضه‌ی این بازی را به سال‌های 2024 یا 2025 موکول کرده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *