اخبار بازی

بخش کنترل کیفی اکتیویژن هنوز بازی Call of Duty 2022 را بررسی نکرده‌است

بنا بر گفته اینسایدر معروف، تام هندرسون (Tom Henderson)، بازی Call of Duty 2022 علی رغم اینکه بیش از سه سال است که در حال ساخت است، هنوز توسط بخش کنترل کیفی اکتیویژن مورد بررسی قرار نگرفته‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بنا بر گفته بسیاری از اینسایدرها و لیکرهای شناخته شده، نسخه جدید مجموعه کال آو دیوتی که قرار است سال ۲۰۲۲ منتشر شود، دنباله مستقیمی بر بازی Call of Duty: Modern Warfare است که سال ۲۰۱۹ عرضه شد. علی رغم اینکه اکتیویژن هنوز از این بازی به صورت رسمی رونمایی نکرده اما، با توجه به سیاست‌های این کمپانی مبنی بر عرضه سالانه مجموعه ندای وظیفه و گذشت سه سال از عرضه آخرین نسخه توسط استودیو infinity ward، ظاهرا احتمال صحت داشتن پیشبینی‌های اینسایدرها، نسبتا زیاد است.

یکی از شناخته شده‌ترین اینسایدرهایی که در میان افراد مدعی به چشم می‌‌خورد، آقای تام هندرسون (Tom Henderson) است که سابقه درخشانی در افشای اطلاعات از استودیوها و آی‌پی‌های مختلف، بویژه مجموعه‌های کال آو دیوتی و بتلفیلد دارد. ایشان در توئیت‌های اخیر خود اطلاعاتی درباره روند ساخت بازی Call of Duty 2022 ارائه کرده‌است. به گفته آقای هندرسون این بازی جزو معدود بازی‌های مجموعه ندای وظیفه است که بیش از سه سال است که از آغاز ساخت آن می‌‌گذرد و در تمام این مدت تنها یک کارگردان بر روی ساخت پروژه نظارت داشته و تغییری در این قسمت رخ نداده‌است.

این بخش از گفته‌های آقای هندرسون را می‌توان خبر خوبی برای طرفداران تلقی کرد. خبر بد نیز اینکه با توجه به جنجال‌های فراوانی که در بخش کنترل کیفی کمپانی اکتیویژن وجود داشته و بسیاری از افراد این قسمت در اعتراض به عدم استعفا آقای بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن از سمت‌های خود استعفا دادند و در نتیجه هنوز کال آو دیوتی ۲۰۲۲ توسط این بخش مورد بررسی قرار نگرفته و وجود باگ‌ها مختلف در بازی محتمل است.

البته در مجموع آقای هندرسون نتیجه گیری می‌کند با ت.جه به زمان زیادی که از آغاز ساخت بازی می‌گذرد، می‌توان انتظار یک بازی پولیش شده و کم عیب را داشت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *