اخبار بازی

تحلیلگر موسسه Ampere: نسل جدید کنسول نینتندو سوییچ سال 2024 عرضه می‌شود

بنا بر پیشبینی آقای پیرس هاردینگ رولز (Piers Harding-Rolls)، تحلیلگر ارشد موسسه Ampere نسل جدید کنسول نینتندو سوییچ سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود. ایشان همچنین معتقد است نینتندو نسخه پرو سوییچ را عرضه نمی‌کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پس از گذشت نسبتا شدید کنسول Wii U از نظر تجاری، بسیاری از افراد و فعالان معتقد بودند کمپانی ژاپنی نینتندو به سرنوشت هم وطنش، سگا دچار می‌شود و زودی رسما از رقابت کنسول‌ها کنار خواهد کشید اما، نینتندو با کنسول هبریدی سوییچ بار دیگر نشان داد بی‌دلیل نیست یکی از پیشگامان در عرصه نوآوری و خلاقیت در صنعت بازی‌های ویدیویی است. سوییچ از نظر میزان فروش و فراگیری بسیار خوب عمل کرده و طی ماه‌های اخیر بارها و بارها از کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت از نظر فروش در سراسر دنیا پیشی گرفته‌است.
نزدیک به ۵ سال از عرضه اولیه این کنسول می‌گذرد و دو رقیب سنتی بیش از یک سال است که نسل جدید کنسول‌های خود را روانه بازار کرده‌اند و طرفداران نینتندو چشم انتظار نسل جدید کنسول‌های این کمپانی هستند.

تحلیلگر ارشد موسسه Ampere، آقای پیرس هاردینگ رولز (Piers Harding-Rolls) در مصاحبه‌ای اخیر خود با ویسایت Gamesindustry اعلام کرده که مطابق بررسی‌های وی سال ۲۰۲۲ نیز مانند سال‌های پیشین، روند فروش کنسول Nintendo Switch همچنان صعودی است و به لطف عرضه نسخه OLED و بازی‌های انحصاری همچون Pokemon Legends: Arceus و The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2، تا پایان سال میلادی جاری میزان فروش کنسول هبریدی نینتندو به بیش از ۲۱ میلیون نسخه برسد.

ایشان درباره نسل جدید کنسول نینتندو سوییچ نیز گفتند مطابق اطلاعاتی که از منابع مختلف به دست ایشان رسیده و تحلیل جنبه‌های مختلف، این کنسول سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود و با توجه به نزدیک بودن این تاریخ، خبری از نسخه پرو و ارتقا یافته از سوییچ نخواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *