اخبار بازی

هدیه سی‌دی پراجکت رد به طرفداران ویچر به مناسبت آغاز سال نوی میلادی

استودیو CD Projekt Red، سازنده سه‌گانه Witcher به مناسبت آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی مجموعه‌ای از آیتم‌های گوناگون را به عنوان هدیه در اختیار طرفداران ویچر قرار داده‌است. این آیتم‌ها هم‌اکنون به صورت رایگان از طریق فروشگاه GOG قابل دریافت هستند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

تا پیش از عرضه فاجعه‌بار بازی سایبرپانک ۲۰۷۷  و ایجاد مشکلات و چالش‌های فراوان برای سی‌دی پراجکت رد، این استودیو لهستانی به ارائه بازی‌های کامل، پرمحتوا و همچنین احترام به مخاطبان شناخته می‌شد. پس از عرضه ویچر ۳، سازندگان چندین بسته‌ الحاقی متنوع را به رایگان در اختیار مخاطبان قرار دادند و دو DLC پولی بازی یعنی، Hearts of Stone و Blood & Wine نیز از ارزش تجربه بالایی برخوردار بودند و توانستند توجه مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کنند.

ظاهرا CD Projekt Red قصد دارد بار دیگر نشان دهد هنوز لایق تمامی این صفات خوب است. پس از وعده تلاش برای رفع کامل مشکلات سایبرپانک ۲۰۷۷ و ارائه بخش چند نفره این بازی به همراه ویچر ۳ به صورت رایگان، حال یک پکیج از آیتم‌های متنوع را برای جلب رضایت طرفداران ویچر به مناسبت آغاز سال نوی میلادی به آن‌ها هدیه داده‌است. این پکیج اکنون به صورت رایگان در فروشگاه GOG در دسترس است و تمامی افرادی که صرفا یک اکانت در این فروشگاه داشته باشند، می‌توانند این پکیج را به رایگان دریافت کنند.

این پک شامل آیتم‌های مختلفی همنچون کنسرت موسیقی‌های متن بازی The Witcher 3: Wild Hunt با کیفیت‌های مختلف، آرت بوک نسخه‌های دوم و سوم و همچنین آرت‌های کارت‌ها بازی Gwent است.
علاقه‌مندان می‌توانند تا ۵ام ژانویه نسبت به اضافه کردن این پکیج به اکانت خود اقدام کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *