اخبار بازی

بازی Control روی اپیک استور به صورت رایگان در دسترس است

فروشگاه اپیک استور بازی Control را به عنوان بازی رایگان روز بیست و ششم دسامبر در نظر گرفته و هم اکنون این بازی برای تمامی اکانت‌های فعال در این فروشگاه به صورت رایگان در دسترس است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

همانطور که شایعات نیز پیشتر اعلام کرده بودند کمپانی اپیک گیمز به مانند سال گذشته رویداد ۱۵ روزه‌ای را پیش از آغاز سال میلادی جدید کلید زد و به واسطه آن هر روز یک بازی را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان فروشگاه اپیک استور قرار می‌دهد. با نزدیک شدن به کریسمس بازی‌های بزرگ‌تر و شناخته‌ شده‌تر راه خود را به این فروشگاه پیدا می‌کنند. روز گذشته بازی Prey محصول استودیو آرکین رایگان شده بود و امروز نوبت به محصول جدید و تحسین شده استودیو رمدی رسیده‌است.

هر چند نسحه Ultimate همچنان پولی است اما، نسخه اصلی بازی تا ساعت ۱۹:۳۰ امروز به وقت تهران در دسترس خواهد بود. بازی Control یکی از عناوین تحسین شده سال ۲۰۱۹ است که در جشنواره‌های مختلف جوایز متعددی را کسب کرد. داستان بازی ماجراهای فردی به نام جسی فیدن را روایت می‌کند که به دنبال برادر گم شده‌اش وارد مقر سازمان FBC می‌شود و به سرعت درگیر اتفاقات و ماجراهای عجیب و و ماورالطبیعی این مکان می‌شود.

پیش از کنترل عناوینی همچون Vampyr ،Shenmue 3 و Neon Abyss روی فروشگاه اپیک استور در دسترس قرار گرفتند. باید منتظر ماند دید برای چند روز پایان سال اپیک گیمز چه برنامه‌هایی را تدارک دیده‌است. انتظار می‌رود بازی‌های باقی مانده بزرگ‌تر از عناوین پیشین باشند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *