اخبار بازی

موسسه ESRB رده بندی سنی بازی Horizon Forbidden West را مشخص کرد

به فاصله کم‌تر از دو ماه تا عرضه بازی، موسسه ESRB رده بندی سنی بازی Horizon Forbidden West را مشخص کرد. این بازی نیز مانند Horizon Zero Dawn رده بندی T را دریافت کرده‌است. بنا بر مدارک ESRB بازی در زمان مقرر منتشر می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

سال ۲۰۲۱ میلادی علی رغم تمام مشکلات و چالش‌های پیش رو برای مخاطبان و بازی سازان نظیر شیوع ویروس کووید-۱۹، در مجموعه سال رضایت بخشی برای اکثر مخاطبان بود و بازی‌های موفق و تحسین شده زیادی روانه بازار شدند. با تمام این تفاسیر، بسیاری از بازیکنان چشم انتظار آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی هستند، زیرا که بسیاری از ناشران بزرگ نظیر سونی و مایکروسافت بازی‌های بزرگی را برای ۲۰۲۲ تدارک دیده‌اند. یکی از مورد انتظارترین آن‌ها بدون شک بازی Horizon Forbidden West است که کم‌تر از دو ماه دیگر قرار است روانه بازار شود.

با توجه به نزدیک شدن زمان انتشار بازی، انتشار اطلاعات و جزئیات مهم‌تر و کلیدی‌تر از بازی قابل پیشبینی است. موسسه ESRB که وظیفه رده بندی سنی بازی‌ها را بر عهده دارد، اخیرا رده بندی سنی بازی Horizon Forbidden West را مشخص کرده‌است. همانطور که انتظار می‌رفت این بازی نیز مانند نسخه قبلی مجموعه، Horizon Zero Dawn رده بندی T را دریافت کرد. نکته جالب توجه اینجاست که در توضیحات ESRB ذکر شده بازی قطعا در زمان مقرر منتشر می‌شود، سونی نیز چندین بار روی این موضوع تاکید کرده‌است و ظاهرا دیگر شاهد تعویق تاریخ انتشار بازی نخواهیم بود.

Horizon Forbidden West بیست و نهم بهمن ماه برای کنسول‌های PS4 و PS5 منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *