اخبار بازی

بازی جدید Deviation Games سال آینده وارد مرحله توسعه‌ی کامل می‌شود

بر اساس اعلام رئیس استودیوی Deviation Games، بازی جدید این استودیو که با همکاری شرکت سونی ساخته می‌شود، در سال 2022 وارد مرحله‌ی توسعه‌ی کامل خواهد شد.

شرکت سونی در سال 2021 چند خرید مهم را انجام داد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به تصاحب استودیوهای بلوپوینت گیمز (Bluepoint Games) و Housemarque اشاره کرد. با این حال شرکت مذکور در این سال، از همکاری و شراکت با چند استودیوی دیگر نیز خبر داد. سونی در کنار کار با Haven Studios، با استودیوی تازه‌تاسیس Deviation Games نیز همکاری می‌کند. در ژوئن امسال اعلام شد که این دو شرکت برای ساخت یک بازی جدید، با یکدیگر همکاری می‌کنند. در همین راستا، اخیراً مشخص شده است که توسعه‌ی کامل این بازی از سال آینده آغاز خواهد شد.

جیسون بلاندل (Jason Blundell)، رئیس استودیوی Deviation Games و مدیر سابق استودیوی تری‌آرک (Treyarch)، در صحبت‌های جدید خود گفت که استودیوی تحت رهبری وی اکنون بیش از 100 کارمند دارد. بلاندل در یک ویدیوی جدید توضیح داد که تیم توسعه‌دهنده در یک دور‌ه‌ی سخت کار کرده و اکنون آماده است تا کار روی اولین بازی خود را آغاز کند. وی امیدوار است که بتواند این بازی جدید را در مراسمی مانند E3 نمایش دهد.

این احتمال وجود دارد که بازی جدید Deviation Games، اثری در سبک شوتر اول شخص باشد، زیرا سبکی است که رئیس و برخی از کارمندان استودیو با آن آشنا هستند. آقای بلاندل می‌گوید که گیم‌پلی برای پیشرفت تیم توسعه‌دهنده از اهمیت بالایی برخوردار است و هر چقدر هم که داستان خوب باشد، اگر گیم‌پلی سرگرم‌کننده و اعتیادآور نباشد، معنایی ندارد. جلو بردن ژانر و مدیوم چیزی است که در صدر جاه‌طلبی‌های بلاندل برای این بازی قرار دارد. تیم سازنده می‌خواهد طراحی گیم‌پلی بازی و داستان‌سرایی را با یکدیگر تلفیق کند. ظاهراً این بازی در انحصار کنسول‌های پلی‌استیشن خواهد بود.

در حالی که استودیوی Deviation Games جزو زیرمجموعه‌ی پلی‌استیشن به شمار نمی‌آید، اما این احتمال وجود دارد در صورت موفق بودن همکاری آن‌ها در این بازی جدید، در آینده شاهد خرید این استودیو توسط شرکت سونی باشیم.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *