اخبار بازی

ارزش بازی های Xbox Game Pass در سال 2021 بیش از 6300 دلار بوده‌است

به گزارش وبسایت Loadout تنها در سال ۲۰۲۱ ارزش بازی های Xbox Game Pass بیش از ۶۳۰۰ دلار بوده و مایکروسافت امکان تجربه این عناوین به صورت رایگان را برای مشترکین سرویس خود فراهم آورده‌است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

بدون شک یکی از جذاب‌ترین و هوشمندانه‌ترین خدماتی که برند ایکس باکس طی سال‌های اخیر به مخاطبان خود ارائه کرده، توسعه سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس بوده‌است. از زمان عرضه تا به امروز دائما شاهد افزایش کاربران این سرویس بوده‌ایم و روز به روز به محبوبیت آن افزوده شده‌است. قطعا کیفیت بالای بازی‌های حاضر در آرشیو این سرویس سبب شده اقبال عمومی به آن بسیار بالاتر از سرویس‌های مشابه باشد. در سال میلادی جاری نیز بازی‌های متنوع و فراوانی راه خود را به سرویس پیدا کردند که از بخش وسیعی از آن‌ها بازی‌های کاملا جدید فرست پارتی و ترد پارتی بودند.

شاید یکی از مهم‌ترین پرسش‌ها برای یک کاربر میزان مقرون به صرفه بودن این سرویس باشد. دقیقا با تهیه اشتراک گیم پس چه میزان در هزینه صرف جویی می‌شود؟ پاسخ این سوال را موسسه Loadout می‌دهد. بنابر برآوردی که آن‌ها انجام داده‌اند ارزش بازی های Xbox Game Pass در سال ۲۰۲۱ بیش از ۶۳۰۰ دلار بوده‌است. این برآورده بر اساس قیمت بازی‌ها در فروشگاه مایکروسافت انجام شده‌است. در ماه مارس گران قیمت‌ترین بازی‌ها، هم زمان با تصحاب مالکیت بتسدا به این سرویس آمدند و کم‌ارزش‌ترین بازی‌ها (از نظر قیمتی) مربوط به ماه آوریل بوده‌اند.

بازی‌هایی مانند Starfield ،Redfall ،S.T.A.L.K.E.R. 2 و Sniper Elite 5 قرار است در سال ۲۰۲۲ از روز اول عرضه به این سرویس بیایند و بنابراین روند عرضه بازی‌های جدید روی گیم پس ادامه دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *