اخبار بازی

بازی های ژانویه Xbox Live مشخص شدند – واران گیم

پس از مشخص شدن بازی‌های جدید پلی استیشن پلاس، مایکروسافت رسما از بازی های ژانویه Xbox Live رونمایی کرد. چهار بازی Aground ،NeuroVoider ،Radiant Silvergun و Space Invaders Infinity Gene طی ماه ژانویه در اختیار مشترکین سرویس قرار می‌گیرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

پایان سال ۲۰۲۱ میلادی نزدیک است و همچنان اثرات مخرب شیوع ویروس کرونا بر زندگی مردم و همچنین صنعت گیم به وضوح حس می‌شود. هر چند شرایط به مراتب بهتر از سال ۲۰۲۰ بود اما، همچنان بسیاری از استودیوها ناچارا تاریخ انتشار بازی‌های خود را به تعویق انداختند. هم زمان با ورود به سال جدید، اولین ماه سال ۲۰۲۲ را نیز آغاز می‌کنیم واین بدان معناست که مالکان سرویس‌های اشتراکی، آرشیوهای خود را آپدیت می‌کند و بازی‌های جدیدی را در اختیار مخاطبان خود خواهند گذاشت.

کاربران مشهور وبسایت Dealabs، با نام کاربری billbil-kun که روز گذشته بازی‌های جدید سرویس پلی استیشن پلاس را فاش کرده بود، مدتی بعد از بازی های ژانویه Xbox Live نیز رونمایی کرد. این کاربر سابقه بسیار درخشانی در افشای اطلاعات مربوط به سرویس‌ها دارد و بازی‌های ماه سپتامبر، اکتبر، نوامبر و دسامبر سرویس پلی استیشن پلاس را به درستی مشخص کرده بود. ساعاتی پس از ادعای وی، مایکروسافت نیز رسما از بازی‌های ژانویه لایو رونمایی کرد تا مهر تاییدی بر گفته‌های billbil-kun زده باشد.

مشترکین سرویس از اول ژانویه تا پایان آن به بازی NeuroVoider دسترسی خواهند داشت. بازی Radiant Silvergun تنها نیمه اول ماه ژانویه رایگان است. بازی Space Invaders Infinity Gene تمام نیمه دوم ژانویه (از ۱۶ام تا ۳۰ام) در دسترس مشترکین است و در نهایت Aground از شانزدهم ژانویه تا پانزدهم فوریه در دسترس کاربران سرویس خواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *