اخبار بازی

نسخه‌ی نسل نهمی Final Fantasy 7 Remake برای دارندگان نسخه‌ی پلاس رایگان شد

کسانی که بازی Final Fantasy 7 Remake را به عنوان بازی رایگان سرویس پلاس دریافت کرده بودند، می‌توانند آن را به صورت رایگان به نسخه‌ی پلی استیشن 5 ارتقا دهند.

بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade پس از پورت شدن برای پلتفرم رایانه‌های شخصی بنا به دلایل مختلف از جمله قیمت 70 دلاری و بهینه‌سازی نامناسب با استقبال خوبی روبرو نشد. از همین رو، شرکت اسکوئر اینکس (Square Enix) تصمیم گرفت تا در اقدامی تبلیغاتی برای پوشش حاشیه‌های پیش آمده نسخه‌ی پلی استیشن 5 این بازی را به صورت رایگان در دسترس دارندگان نسخه‌ی نسل هشتمی سرویس پلی استیشن پلاس آن قرار دهد.

همانطور که اشاره شد، ماه‌ها پیش این بازی به صورت رایگان در دسترس دارندگان سرویس پلی استیشن پلاس قرار گرفت. البته، نسخه‌ی نسل نهمی این بازی شامل این موضوع نمی‌شد و دارندگان کنسول پلی استیشن 5 مجبور بودند تا نسخه‌ی پلی استیشن 4 بازی را از طریق قابلیت بکوارد دانلود و تجربه نمایند. به هر ترتیب، اکنون این مانع برداشته شده است و اگر از دارندگان نسخه‌ی پلاس بازی Final Fantasy 7 Remake هستید، می‌توانید به صورت رایگان به نسخه‌ی پلی استیشن 5 این بازی دسترسی پیدا کنید و از ویژگی‌های بصری و نرخ فریم بالاتر بهره‌مند شوید. همچنین، بسته‌ی الحاقی این بازی با نام INTERmission نیز در مقطع فعلی شامل تخفیف ۲۵ درصدی است.

بازی Final Fantasy 7 Remake هم اکنون در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به همراه پلتفرم رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه اپیک قرار دارد.

mohsenj74
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *