اخبار بازی

جرج آر.آر. مارتین: Elden Ring بی‌نظیر است – واران گیم

آقای جرج آر.آر. مارتین، نویسنده مجموعه رمان‌های پرفروش نغمه آتش و یخ اخیرا در وبسایت شخصی خود به صحبت درباره محصول جدید فرام سافتور پرداخته است. از نظر ایشان Elden Ring بی‌نظیر است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

هیجان و هایپ برای تجربه بازی جدید استودیو فرام سافتور به شدت در میان مخاطبان بالا است. این موضوع بویژه در میزان استقبال مخاطبان از نسخه بتا بازی و همچنان انتخاب شدن به عنوان مورد انتظارترین بازی از سوی هیئت The Game Awards طی دو سال متوالی به خوبی نشان دهنده این موضوع است. آقای میازاکی بارها توانایی‌های خود را برای ساخت جهان‌ها فانتزی نشان داده‌است و این بار نویسنده مشهور رمان‌های فانتزی، جرج آر.آر. مارتین نیز در کنار وی برای خلق جهان الدن رینگ حضور داشته‌است. ظاهرا حتی آقای مارتین نیز برای عرضه این بازی هیجان زده‌است.

ایشان در اخیرا در وبسایت شخصی خود مطلبی را منتشر کرده‌اند و به بحث درباره تجارب همکاری با آقای میازاکی و استودیو فرام سافتور پرداختند:

چند سال پیش میازاگی و تیم با استعدادش با من تماس گرفتند و از من خواستند برای نوشتن تاریخچه و پیش زمینه داستانی بازی جدیدی که مشغول ساخت آن بودند، به آن‌ها کمک کنم. هر چند بازی‌های ویدیویی زمینه کاری من نیست اما، پیشنهاد آن‌ها را نمی‌شد رد کرد.

میازاکی و فرام سافتور مشغول ساخت یک محصول انقلابی با طراح‌های هنری دلربا بودند  و از من می‌خواستند جهان این بازی را برایشان خلق کنم. یک جهان عمیق، تاریک و بی‌رحم که به عنوان سنگ بنا بازی‌ آن‌ها عمل کند.

من بخش خودم را تمام کردم و آن را در اختیار دوستانم در ژاپن قرار دادم. اکنون در دوره‌ای هستیم که بازی‌های ویدیویی به اندازه فیلم‌های سینمایی بزرگ هستند (بزرگ‌تر حتی.) و ساخت آن‌ها نیز به همان اندازه زمانبر است. خوشحالم که بالاخره زمان انتشار بازی نزدیک شده و حقیقتا Elden Ring بی‌نظیر است.

الدن رینگ ششم اسفندماه برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و PC منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *