اخبار بازی

رکوردشکنی The Game Awards با ثبت 85 میلیون بازدید

هشتمین نمایش سالانه‌ی The Game Awards به 85 میلیون پخش زنده رسید که از 83 میلیون سال 2020 بیشتر بوده و در همین راستا به رکورد جدیدی دست پیدا کرده است.

The Game Awards امسال که مطابق معمول به میزبانی و تهیه‌کنندگی جف کیلی (Geoff Keighley) در تئاتر مایکروسافت برگزار شد و در آن It Takes Two جایزه‌ی بهترین بازی سال را به خود اختصاص داد، به‌طور زنده در تمام شبکه‌های اجتماعی و دیجیتالی بزرگ در سراسر دنیا پخش شد.

در توییچ، این نمایش 3.35 میلیون بیننده‌ی منحصر به فرد داشت. در همین حال، در یوتیوب، پخش زنده‌ی این رویداد 1.75 میلیون ساعت در فید اصلی مشاهده شد که 14 درصد بیشتر از سال گذشته بود و رأی‌گیری آنلاین طرفداران از طریق وب‌سایت اصلی Game Awards، که در آن اعضای جامعه‌ی گیمینگ می‌توانستند به عناوین مورد علاقه‌ی خود در هر دسته رأی دهند، با 27 درصد افزایش سالانه به بیش از 23.2 میلیون نفر رسید.

این رویداد شاهد حضور افراد متشخصی مانند کیانو ریوز، کری آن ماس، هیدئو کوجیما، جیم کری، بن شوارتز، گیلرمو دل تورو، سیمو لیو و جیانکارلو اسپوزیتو ستاره‌ی بازی Far Cry 6، بود که این موضوع به خودی خود باعث جذب مخاطب بیشتر برای The Game Awards 2021 شد.

کیلی طی بیانیه‌ای درباره‌ی رویداد امسال گفت:

ما خوشحالیم که توانستیم در سال 2021 به یک مراسم حضوری بازگردیم و به موفقیت خود با رشد قابل توجه بین المللی در سال 2021 ادامه دهیم. رویداد امسال شامل 30 رونمایی جدید از جمله Sonic 2، Wonder Woman و موارد دیگر و همچنین نمایشی از عنوان مورد انتظار Horizon Forbidden West بود.

رویداد The Game Awards در سال 2014 راه اندازی شد و در اولین پخش خود، 1.9 میلیون پخش زنده داشت. در سال 2017 با 11.5 میلیون به تعداد دو رقمی پخش زنده‌ رسید و در سال‌های بعد به 26 میلیون، 45 میلیون و سپس به 83 میلیون دست پیدا کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *