اخبار بازی

سازنده Psychonauts 2 روی چندین بازی به صورت هم زمان کار می‌کند

استودیو Double Fine Productions، سازنده Psychonauts 2 پیش از آغاز سال ۲۰۲۲ اعضای خود را به چندین تیم تقسیم بندی کرده‌است تا بتواند به صورت هم زمان چندین پروژه را پیش ببرد. البته همچنان قرار است در آینده چندین آپدیت جدید برای Psychonauts 2 منتشر شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو Double Fine Productions اوایل سال میلادی جاری یکی از بهترین و شاید بهترین محصول خود را روانه بازار کرد. نسخه دوم بازی کلاسیک و جریان ساز Psychonauts با اقبال منتقدان و تحسین فراوان مخاطبان همراه بود و دابل فاین را در زمره استودیوهای محبوب و مورد توجه قرار داد. در چنین شرایطی اهالی گیم علاقه‌مند هستند درباره پروژه بعدی تیم سازنده اطلاعات بیشتری کسب کند و به نوعی انتظارات خود را از آن بالا ببرند. مسلما زمان زیادی باقی مانده تا اخبار رسمی در این باره منتشر شود اما، ظاهرا برنامه‌های طولانی مدتی برای این موضوع تعیین شده‌است.

اخیرا استودیو Double Fine Productions پست جدیدی در وبسایت Fig منتشر کرده‌است. در این مطلب آمده‌است که سازنده Psychonauts 2 اعضای خود را به چندین تیم مختلف تقسیم کرده‌است و قصد دارد چندین پروژه را به صورت هم زمان توسعه دهد. تا حد زیادی کار Double Fine با سایکوناتس ۲ تمام شده‌است و تمرکز آن‌ها روی پروژه‌های دیگر است اما، همچنان چندین آپدیت جزئی و کوچک در آینده باری بازی عرضه می‌شود.

دابل فاین به طرفداران خود وعده داده همچنان روی ایده‌های مختلف و طرح‌]ای گوناگون کار کند و سعی کند همواره نوآوری خود را حفظ کند. مسلما برای اظهار نظر درباره بازی بعدی آن‌ها کمی زود است و احتمالات مختلفی چه برای سازندگان و چه برای مخاطبان وجود دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *