اخبار بازی

جزییات جدید از گیمپلی CrossfireX به نمایش گذاشته شد

به لطف پیش‌نمایش‌های منتشر شده از عنوان مورد انتظار CrossfireX، جزییات و ویدیو‌های جدیدی از بخش چندنفره و قسمت داستانی این عنوان در دسترس کاربران قرار گرفت.

بازی شوتر اول شخص CrossfireX علاوه بر ارائه‌ی محتوای چندنفره برای مخاطبین غربی، از یک بخش داستانی غنی نیز بهره می‌برد. این پروژه‌ی جاه‌طلبانه توسط استودیوی رمدی (Remedy) در دست توسعه قرار دارد. پیش از عرضه‌ی این عنوان، تصاویر و ویدیو‌های متعددی از بخش داستانی آن در اینترنت منتشر شده‌اند و در این پیش‌نمایش‌ها می‌توان المان‌های جدید گیمپلی و جزییاتی جدید را مشاهده نمود.

در ادامه‌ی این مطلب، شما می‌توانید پیش‌نمایش‌های منتشر شده از IGN ،COGC Connected و Easy Allies را مشاهده کنید. در هر کدام از پیش‌نمایش‌های منتشر شده، درگیری‌های پر زد و خورد این بازی در دو ماموریت داستانی نمایش داده می‌شود. در این عنوان المانی نیز برای آهسته کردن زمان نیز وجود دارد که به مخاطبین اجازه می‌دهد درک بهتری از محیط پیرامون خود و محل اختفای دشمنان داشته باشند. لازم به ذکر است که به محض شلیک کردن، سرعت زمان به حالت عادی برمی‌گردد.

با این که بازخورد دو رسانه‌ی Easy Allies و COGC Connected از این عنوان مثبت بوده است، اما با توجه به پیش‌نمایش منتشر شده از IGN به نظر می‌رسد که عنوان CrossfireX در جلب رضایت آن‌ها چندان موفق عمل نکرده است. همان طور که می‌دانید بازی CrossfireX در تاریخ 21 بهمن 1400 (10 فوریه 2022) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *