اخبار بازی

نسخه PC بازی Rayman Origins تا یکم دی رایگان در دسترس است

به مناسبت ۳۵ سالگی یوبی سافت، این کمپانی فرانسوی اقدام به عرضه رایگان نسخه PC بازی Rayman Origins تا یکم دی ماه سال جاری (۲۲ام دسامبر) روی فروشگاه انحصاری خود کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

مجموعه Rayman یکی از فرنچایزهای کلاسیک کمپانی یوبی سافت محسوب می‌شود و در تعریف برخی از ارکان ژانر پلتفرمر ۲ بعدی، نقش بسزایی داشته‌است. هر چند یوبی سافت مدت‌ها است آن را به دست فراموشی سپرده و نسخه جدیدی از آن را معرفی نکرده اما، طرفداران مجموعه آن را فراموش نکرده‌اند و دائما از ناشر درخواست احیا آن را دارند. اخبار نیز حاکی از این هستند که یوبی سافت در حال حاضر برنامه‌ای خاصی برای بازگشت به Rayman ندارد.

در این میان فرصتی برای طرفداران محیا شده تا بار دیگر با پلتفرمر محبوب خود تجدید خاطره کنند. کمپانی یوبی سافت به مناسبت سالگرد ۳۵ سالگی خود، مدتی است مشغول ارائه نسخه‌ PC برخی بازی‌های قدیمی به صورت رایگان است. عناوینی همچون Assassin’s Creed Chronicles Trilogy ،Splinter Cell Chaos Theory و Anno 1404 History Edition تا کنون در اختیار مخاطبان قرار گرفته‌اند و اکنون نوبت به نسخه PC بازی Rayman Origins رسیده‌است.

این بازی که سال ۲۰۱۳ روانه بازار شده بود، به صورت معمول با قیمت ۲۰ دلار در فروشگاه یوبی سافت به فروش می‌رسد اما، اکنون به رایگان برای دانلود در دسترس است. این آفر یوبی سافت تا پایان آذر ماه (۲۲ام دسامبر) در دسترس خواهد بود و مخاطبان می‌توانند در این مدت بازی را بدون پرداخت هزینه دریافت کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *