اخبار بازی

نسخه رایانه‌های شخصی Rayman Origins برای مدت محدود رایگان شد

شرکت یوبیسافت (Ubisoft) در راستای سی و پنجمین سالگرد تاسیس خود، بازی محبوب و خاطره انگیز Rayman Origins را برای رایانه‌های شخصی رایگان کرد.

عنوان مشهور دوبعدی Rayman Origins که در سال 2013 توسط یوبیسافت منتشر شده بود و در فروشگاه یوبیسافت به قیمت 19.99 دلار به فروش می‌رسید، درحال حاضر تا 1 دی (22 دسامبر) به صورت رایگان در دسترس پلیرها قرار گرفته است. این بازی به عنوان بخشی از سری هدیه‌های شرکت یوبیسافت به مناسبت جشن‌ سی و پنجمین سالگرد تاسیس خود ارائه می‌شود.

یوبیسافت در گذشته عناوینی همچون Assassin’s Creed Chronicles Trilogy، Splinter Cell Chaos Theory و Anno 1404 History Edition را برای کاربران رایانه‌های شخصی به منظور مشابه رایگان ساخته بود. شما می‌توانید این عنوان را از طریق نسخه وب فروشگاه یوبیسافت و یا از طریق برنامه‌ی Ubisoft Connect PC به حساب خود اضافه کنید.

علاوه بر این طی بیانیه‌ای در روز دوشنبه، یوبیسافت از جدایی مدیر توسعه‌ی بخش جهانی بازی‌های رایانه‌ای خود اطلاع رسانی کرد. ویرجینی هاس (Virginie Haas) که سابقه‌ی سه سال همکاری با یوبیسافت به عنوان مدیری مستقل از هیئت رئیسه و 16 ماه همکاری به عنوان مدیرعامل استودیوهای جهانی یوبیسافت را در کارنامه داشت، به گفته‌ی شرکت “برای انجام فعالیت‎‌های دیگر” از این شرکت جدا شد.

همچنین در این بیانیه، یوبیسافت از وجود دو برنامه برای سال دوم عنوان Assassin’s Creed Valhalla رو‌نمایی کرد. مورد اول در این بیانیه، به دسترسی گیمرها به محتوای اضافی با موضوع تقاطع داستانی دو عنوان Assassin’s Creed Valhalla و Assassin’s Creed Odyssey خبر داد.

در ادامه‌ی متن بیانیه‌ی یوبیسافت در این مورد آمده است:

اولین تقاطع داستانی بین دو بازی Assassin’s Creed در تاریخ، به گیمرها این امکان را می‌دهد تا دو داستان جدید را با Kassandra تجربه کنند: این محتوای اضافی با عنوان «Those Who Are Treasured» به‌صورت رایگان در Assassin’s Creed Odyssey و «A Fated Encounter» در Assassin’s Creed Valhalla در دسترس قرار خواهد گرفت.

مورد دوم از این طرح نیز از عرضه بسته‌ی الحاقی بعدی بازی Assassin’s Creed Valhalla با عنوان Dawn of Ragnarök در ماه مارس 2022 اطلاع رسانی کرد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *