اخبار بازی

حالت 64 نفره به نسخه‌ی نسل جدید Battlefield 2042 افزوده شد

دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و رایانه‌های شخصی می‌توانند برای مدتی محدود حالت‌های 64 نفره‌ی بازی Battlefield 2042 را تجربه کنند.

طبق اعلامیه‌ی استودیوی دایس (DICE) و شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، حالت‌های 64 نفره که به عبارتی رقابت‌های کوچکتری از Conquest و Breakthrough هستند برای مدتی محدود از طریق منوی All-Out Warfare در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس بازی Battlefied 2042 قرار گرفتند. انتظار می‌رود که این حالت‌ها تا پایان ایام سال نو میلادی در دسترس باشند.

همانطور که مطلع هستید، بازی Battlefield 2042 از ابتدای زمان عرضه‌اش میزبان حالت‌های 128 نفره در رایانه‌های شخصی و کنسول‌های مذکور است. این موضوع در حالی رخ داد که این عدد برای دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان 64 نفر بود. از طرفی دیگر، اخیراً آخرین به‌روزرسانی سال 2021 برای بازی Battlefield 2042 منتشر شد که بهبودهایی در گیم‌پلی بازی اعمال کرده و برخی از ایرادات آن را رفع می‌کند.

بازی Battlefield 2042، در دسترس دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس سری ایکس/سری اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *