اخبار بازی

بسته الحاقی Dawn of Ragnarok برای Assassin’s Creed Valhalla معرفی شد

پس از یک هفته اشارات ضمنی و ایجاد هایپ، بالاخره یوبی سافت از بسته الحاقی Dawn of Ragnarok برای بازی Assassin’s Creed Valhalla رونمایی کرد. سازندگان این DLC را بزرگ‌ترین و جاه طلبانه‌ترین DLC در تمام تاریخ مجموعه می‌دانند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

تقریبا یک هفته پیش از برگزاری رویداد The Game Awards 2021، یوبی سافت به صورت ضمنی و در مقاطع مختلف خبر از معرفی “بزرگ‌ترین و جاه طلبانه‌ترین” بسته گسترش دهنده در تمام مجموعه Assassin’s Creed می‌داد. از یک سال پیش و زمانی که بازی Assassin’s Creed Valhalla روانه بازار شد، سازندگان دائما با عرضه آپدیت‌های مختلف و معرفی بسته‌های گسترش دهنده داستانی به محتوای این بازی می‌افزودند و از این طریق مانع از بین رفتن تعامل مخاطبان با بازی می‌شدند.

شب گذشته بالاخره یوبی سافت رسما از بسته الحاقی Dawn of Ragnarok برای Assassin’s Creed Valhalla رونمایی کرد. داستان این DLC در قلمرو Svartalfheim رخ می‌دهد. جایی که Eivor باید به جنگ Surtr برود تا بالدر را از دست او برهاند.

در Dawn of Ragnarok، قهرمان بازی قدرت‌های مقدس (divine Powers) جدیدی پیدا می‌کند. آن دسته از مخاطبان که این بسته را از امروز تا تاریخ بیستم فروردین ماه سال آینده (نهم آوریل ۲۰۲۲) تهیه کنند، به صورت رایگان به پک Twilight نیز دست پیدا خواهند کرد که شامل اسکین Dellinger’s Envoy Raven، اسکین Havardr Lynx برای مرکب ایور، ست Twilight و تبر Algurnir Dane است.

سپیده دم رگناروک روز پنجشنبه ۱۹ام اسنفند ماه (۱۰ام مارس ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های  Xbox Series X/S ،Xbox One ،PS4 ،PS5، گوگل استدیا و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *