اخبار بازی

امکان بازگشت حذفیات Battlefield 2042 به صورت محتوای اضافه

در هفته‌های اخیر گزارش‌های متعددی مبنی بر وجود محتویات حذف شده از بازی Battlefield 2042 در حین توسعه‌ی بازی، منتشر شده است که در ادامه به جزئیات این محتویات حذف شده می‌پردازیم.

این هفته تام هندرسون (Tom Henderson)، افشا کننده و یکی از افراد نزدیک به صنعت بازی، از قصد‌ گروه توسعه دهنده‌ی عنوان Battlefield 2042 برای ایجاد هرج و مرج در نقشه با استفاده از تغییرات آب و هوایی اطلاع رسانی کرد.

او همچنین متذکر شد که این ویژگی، در تابستان 2020 کنار‌ گذاشته و تمرکز گروه توسعه دهنده صرفاً روی پیاده‌سازی گردبادها معطوف می‌گردد.

به گفته‌ی او، به نظر می‌رسد که این ویژگی حذف شده مراحل پایانی ساخت خود را تمام کرده است و امکان دارد در نهایت به صورت محتوای اضافی، به بازی افزوده شود.

در ادامه، صحبت‌های مربوط به این افشا‌گری تام هندرسون آمده است:

تمام رویدادها از فوران آتشفشان‌ها تا سیل و سایر تغییرات آب و هوایی در تابستان 2020 کنار گذاشته شد تا بر گردبادها تمرکز شود.

وی در ادامه افزود:

من شنیده‌ام که آن‌ها می‌خواهند به عنوان DLC در رویدادهایی برگردند، اما خواهیم دید.

متأسفانه، این تمام مطلبی است که هندرسون فاش ساخته و همانطور که انتظار می‌رفت، شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) و دایس (DICE) در مورد هیچ یک از اینها مطلبی رسمی ارائه نداده است و انتظار نمی‌رود که این شرایط در مدت زمان کوتاهی تغییر کند.

در همین حین هنوز مشخص نیست که این بازی در نهایت تا چه اندازه توسط الکترونیک آرتس پشتیبانی پس از عرضه خواهد داشت. اما چیزی که واضح است، این است که برای به تحقق پیوستن این طرح، Battlefield 2042 نیاز به یک پشتیبانی قدرتمند پس از عرضه خواهد داشت. که این پشتیبانی تماماً بسته به عملکرد ناموفق و شهرت بازی ممکن است ضربه خورده و منجر به کاهش این خدمات توسط الکترونیک آرتس شود.

عنوان Battlefield 2042 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس باکس‌ وان، ایکس باکس سری اس ، ایکس و رایانه شخصی، در دسترس قرار دارد.

Ryan Bones
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *