اخبار بازی

تاریخ انتشار بازی Scorn اکتبر 2022 است – واران گیم

استودیو مستقل Ebb Software با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد تاریخ انتشار بازی Scorn در ماه اکتبر سال میلادی آینده خواهد بود. Ebb Software از سال ۲۰۱۶ مشغول ساخت این بازی است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

استودیو صربستانی اِب سافتور سال‌های زیادی است که مشغول تولید اولین پروژه بزرگ است و در مسیر تولید بازی با موانع و چالش‌های عجیب و متعددی از جمله عدم بودجه کافی و تکنولوژی مورد نیاز برای ساخت بازی مواجه بوده‌است. بازی Scorn اولین بار با یک تیزر کوتاه در سال ۲۰۱۶ رونمایی شد و از همان زمان توجه سران تیم ایکس باکس را به خود جلب کرد، تا جایی که آن‌ها تصمیم به سرمایه گذاری روی بازی گرفتند. پس از مدت‌ها سکوت، بالاخره چند ماه پیش سازندگان خبر از تعویق در زمان انتشار بازی دادند و به طرفداران وعده دادند زمان انتشار جدید پس از رویداد The Game Awards 2021 رونمایی شود.

امروز بالاخره تیم سازنده با انتشار یک تریلر، اعلام کرد تاریخ انتشار بازی Scorn در اکتبر سال میلادی آینده خواهد بود. محصول Ebb Software و جهان بازی به شدت از نوشته‌های اچ.آر. گیگر الهام گرفته و این موضوع کاملا در طراح‌های هنری خاص بازی و داستان آن مشهود است. در بازی سلاح‌های متنوع و منحصر به فرد زیادی وجود دارد که یک شات گان ساخته شده از استخوان، یکی از آن‌ها خواهد بود. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود و از همان روز اول عرضه روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

شما می‌توانید تریلر بازی را از اینجا تماشا کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *